Ga naar inhoud

Nitro Reader opent niet meer


DeeWee

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Als ik een PDF wens te openen met Nitro Reader, dan lukt dat niet meer.  Enkel het logo verschijnt in de taakbalk, maar ik krijg geen Pdf-bestand te zien.

Ik heb al geprobeerd om het bij te sturen via Instellingen, maar dat lukt ook niet.  Ik kan niet doorklikken op het bewuste programma.  Verwijderen lukt ook al niet en een nieuwe versie er over heen zetten, lukt evenmin.

 

Enkele weken terug had ik hetzelfde probleem met "Foto's" van Windows 10, en met "Knipprogramma" van Windows 10.  Toen kon ik het herstellen via de Instellingen - Apps.

 

Nu lukt het dus niet meer.  Naast Nitro Reader gebruikt ik ook nog Adobe Reader.  Maar ik wil toch graag een tweede PDF-Reader kunnen gebruiken.

Hoe kan ik Nitro Reader terug bruikbaar maken.
Tweede vraag: als het niet lukt om Nitro Reader te herstellen, welke tweede Reader kunnen jullie mij aanraden ?

 

Mvrgr,

 

Dirk

 

 

1481219239_NitroReader.JPG.3898e5e671d39bb20cf72a0b78921ee1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de computer opstarten in Veilige modus: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

 

En dan een nieuwe poging wagen om Nitro Reader te verwijderen.

 

Wanneer je naast het zware Adobe Reader (die heet tegenwoordig voluit: Adobe Acrobat Reader DC) een tweede PDF reader wilt hebben, dan zou je kunnen kiezen voor een zeer lichte PDF Reader. Een van de allerlichtste PDF readers is Sumatra PDF: https://www.sumatrapdfreader.org/free-pdf-reader.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp.  Verwijderen in Veilige Modus lukt ook niet.  Maar, hoe het komt weet ik ook niet, maar het programma werkt weer normaal.   Dus hij opent weer normaal.

Ik onthoud je tip van Sumatra voor later.  Bedankt.

 

Mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.