Ga naar inhoud

het op starten duurt heel lang


henk253

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

De volgende zou je ook uit kunnen zetten, dit doe je door ze aan te klikken en dan rechts op "Uitschakelen" klikken.

Ja    HKCU:Run    CCleaner Smart Cleaning    Piriform Ltd    Henk    "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
Ja    HKCU:Run    f.lux    f.lux Software LLC    Henk    "D:\Henk\AppData\Local\FluxSoftware\Flux\flux.exe" /noshow
Ja    HKLM:Run    SunJavaUpdateSched    Oracle Corporation    Alle gebruikers    "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
Ja    Startup Common    ScreenHunter 7.0 Free.lnk    Wisdom Software Inc.     Alle gebruikers    C:\Program Files (x86)\ScreenHunter 7.0 Free\ScreenHunter7Free.exe

 

Herstart je pc en vertel daarna hoe het gaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zei heb ik de dingen uit geschakeld en weer op gestart.

 

Start op ongeveer 30 sec welkom, dan het bureaublad en witte snelkoppelingen en even later gewoon.

onder in beeld staat dan internet luidspreker avast even later het toetsen bord.

Klik ik op Mailwasher dan zie je dat ie bezig is met iets, dan krijg ik het vlaggetje in beeld.

dan komt het start venster van Mail washer maar die laad heel traag voor dat deze open gaat is reeds 5minuten verstreken.

dus wat ik uit geschakeld heb is geen verbetering geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.

  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen" <=== noteer eerst wat ingeschakeld staat.
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.

 

Hoe werkt nu alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had bij op starten stond maar 1 ding aan en dat was Avast virusscanner alles uit geschakeld vinkje ging weg.

klikte op toepassen kwam het vinkje weer terug en klikte toen op OK.

op gestart kwam het internet luidspreker en avast daarna klikte ik Mailwasher aan en in 4 minuten ging deze open

en even later kwam de toetsenbord en het vlaggetje in het taakbalk.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je zou deze stappen ook eens kunnen uitvoeren: https://support.avast.com/nl-nl/article/Repair-Antivirus

 

Met het onderstaande tool ruim je FRST op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieer de volgende code in de code, plak het in een opdrachtprompt met administratorrechten en druk op enter.

Quote

md "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles"&driverquery /v > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\drivers.txt"&msinfo32 /report "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\msinfo32.txt"&wevtutil qe System /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\systemlog.txt"&wevtutil qe Application /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\applog.txt"&wmic product get name, version | sort >"%USERPROFILE%\Desktop\CollectedFiles\progs.txt"


Deze code creëert een nieuwe map genaamd CollectedFiles op het Desktop en genereert logbestanden in deze map om het probleem beter te analyseren.
Ik wil je vragen om van de map een zip bestand te maken en het zip bestand te uploaden.

Hoe een zip bestand van de map te maken:

  • Rechtermuis klik op de map
  • Selecteer Kopiëren naar
  • Klik op Gecomprimeerde map
aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.