Ga naar inhoud

Geen toegang tot nas in verkenner


Stef603

Aanbevolen berichten

Hallo,
 sinds kort kan ik niet meer inloggen via de lifecloudagent op mijn NAS MD 86783.  Ik krijg steeds de melding "ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord, probeer het opnieuw".
 Via het net kan ik wel nog inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.  Ik heb dus nog wel toegang tot al de bestanden die op de NAS staan maar ik kan er geen meer bijplaatsen omdat die niet toegangkelijk is via de agent.
 Ik heb ook al via voorkeurinstelling de wachtwoorden aangepast, ik kan steeds inloggen via het net maar niet via de agent. 
 Hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik gebruik Win 10 pro 64-bit
 Met vriendelijke groeten, Stefaan


Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had ook een vraag gesteld op deze forum

Wat verstaat je onder het woord NET?

Is dat via de browser of via de verkenner?

 

Als je weet welk naam de nas heeft kan je gewoon bijvoorbeeld in de verkenner kan je bovenaan in\ het vak typen:

\\mijnnasnaam

ofwel

\\192.168.0.125 

 

Nota: internet netwerk ip adres kan niemand iets doen.

Publieke IP adres is iets anders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stegisoft zei:

Je had ook een vraag gesteld op deze forum

Zie onderstaand uittreksel uit de forumregels.

Op 6/7/2006 om 00:00, karel zei:

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

We sluiten dus dit topic (voorlopig) af.

Als je op het ander forum geen oplossing vindt, geef me dan een seintje en dan heropenen we hier je vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.