Ga naar inhoud

sheet opent op week waar datum in valt


Lien*73

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, alpha zei:

In de bijlage een opzet. Het bestand wordt geopend met de datums van de lopende week altijd groen gekleurd en bij opening zich altijd bevindend in rij 10. Bij invoer van een 0 in een cel onder een naam, wordt die cel oranje gekleurd; bij invoer van een 1 groen.
Advies: maak, als je nog weinig ervaring hebt met Excel, de zaken niet al te ingewikkeld, want dan is de kans groot dat je je een hoop ellende op de hals haalt. 
 

PC-H Lien.xlsm

Bedankt Alpha, dat ziet er goed uit ! Inderdaad, niet te ingewikkeld, geen ellende noch stress voor ogen :-)

Ik ga 't volgende week (moet ermee starten in januari) eens rustig bekijken.

 

Met excel werken interesseert me wel, heb je een tip waar ik (online) beetje bij beetje iets kan bijleren ?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt emielDS. Dit ziet er ook handig uit, zal ik volgende week ook bekijken. Ik ga beide mogelijkheden eens online plaatsen voor een beperkte groep gebruikers, en vragen wat voor hen het meest makkelijke/overzichtelijke is.
Ik laat zeker nog iets weten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.