Ga naar inhoud

Is Avast upgrade zinvol?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik gebruik reeds jaren met voldoening de gratis "Avast Free Antivirus", maar wordt regelmatig -door Avast- aangespoord om te upgraden naar "Avast Internet Security" die wat voordelen biedt -zie bijlage-. Deze is niet gratis maar blijkbaar wel goedkoper dan de standaard prijs (19,99 ipv  59,59 - zie bijlage).

Achten jullie het zinvol om te upgraden?  Anders uitgedrukt, loop ik gevaar als ik niet upgrade? Er staat bijvoobeeld dat de upgrade de banktransacties beveiligt, maar ik dacht dat banktransacties sowieso beveiligd zijn door de inlogprocedures... ? Wat zijn die Avast upgradebeveiligingen eigenlijk echt waard?

Dank bij voorbaat voor jullie mening.

 

356600615_avastuprgrade.thumb.JPG.f58c09fd8e16c8e9d8a4e43df2bff47b.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als gewone pc gebruiker is de gratis Avast genoeg, maar zit je 24 uur achter de pc en doe je vele zaken ermee of andere werk activiteiten dan kan het wel eens
raadzaam zijn om een uitgebreide virusscanner te nemen.
Of dat je alle reclame- zat word is de keuze voor een betaalde scanner ook goed.
Maar heb je nog nooit problemen gehad waarom zou je dan een betaalde scanner nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.