Ga naar inhoud

Laptop loopt vast


boutek

Aanbevolen berichten

Hey alle, mijn laptop liep trager dan anders, ik vond niet direct wat er aan de hand was en heb hem terug naar de fabrieksinstellingen gezet met behoud van mijn bestanden. Nu blijft hij regelmatig nog altijd hangen en dan ik moet ik telkens opnieuw herstarten. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de "Huidig wachtende sectoren" is dat te zien. Een harde schijf bestaat uit een groot aantal sectoren waar de data word weggeschreven en opgeslagen.

Iedere harde schijf van welk merk dan ook heeft een aantal reserve sectoren die enkel benaderbaar zijn door de firmware van de harde schijf en ze worden gebruikt

om data op te slaan van slechte of beschadigde sectoren. Bij deze harde schijf staan er een aantal sectoren in de wachtrij om te migreren naar deze reserve sectoren indien deze nog voorhanden zijn. Het is zo wie zo een teken dat je harde schijf slecht is en vervangen moet worden.

Neem anders contact op met de verkoper i.v.m garantie daar deze laptop nog geen 2 jaar oud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.