Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

sers

Stem Google assistent veranderen

Aanbevolen berichten

Hi. Ik heb een Huawei P Smart en wil de stem van de Google assistent veranderen. Je leest op internet dat het eenvoudig is maar het lukt mij niet. Ik kom niet verder bij instellingen. Het woordje <meer> kom ik nergens tegen. Wie kan mij helpen. Alvast bedsnkt

Screenshot_20181201-172633.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Als ik op de 3 puntjes druk krijg ik geen "meer" te zien

Screenshot_20181201-191725.jpg

Screenshot_20181201-191827.thumb.jpg.0538b4ac66f1b3856b462c88fd795575.jpg

aangepast door iEscape
    e-mailadres gecamoufleerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

14 minuten geleden, sers zei:

Wil je aub mijn naam en emailadres verwijderen. Sry voor de troep

Heb ik net gedaan, dat moet je inderdaad nooit meer doen, vooral e-mailadres op fora plaatsen. 

aangepast door iEscape

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Bedankt! En sry. 

Als ik op instellingen klik en assistent krijg je b.g afbeelding te zien (de 2de die je gecorrigeerd hebt) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Bedankt! En sry. 

Als ik op instellingen klik en assistent krijg je b.g afbeelding te zien (de 2de die je gecorrigeerd hebt) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.