Ga naar inhoud

TV-Gids op tv krijgen


xWeZeLx

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een Samsung Hitron Black (CB-20S20BT), hierop is een PlayStation3 en een xBox 360 op aangesloten.
Beide werken perfect. Ook is er een Digicorder op aangesloten.
Het probleem gaat zich over de digicorder. Ik heb beeld en kan mijn posten via het afstandsbediening van de telenet digicorder verzetten.
Echter, ik krijg geen Tv-Gids open. Wat kan ik doen om Tv-Gids open te krijgen? We hebben het afstandsbediening aangesloten (zoals op de telenet website staat).

Ik weet dat dit moet lukken want bij mijn ouders heb ik die tv ook eens aangesloten gehad met de digicorder en daar kreeg ik toen wel Tv-Gids.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het afstandsbediening aangesloten

Kom nou: dat ding werkt zo al zonder ook maar iets in te stellen.

Digirecoder kan je wel instellen maar om in werking te stellen moet je alleen postcode geven.

De rest is bijzaak zoals netwerkinstellingen enz.

 

Zet de stroom van digirecorder weer uit stopcontact en wacht even en dan weer aanzetten.

Als alles goed werkt dan zal het goed werken.

Indien je geen netwerk hebt op digirecorder dan zal het ook melden.

Let op: netwerk van digirecorder moet rechtstreeks naar modem/wifi kunnen.

Er mogen toestellen zoals powerline, access-point tussen zit zolang de verbinding rechtstreeks is.

Ik ga vanuit dat je weet hoe je Tv-gids op uw afstandsbediening kan klikken

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb gevonden hoe ik tv-gids op de tv krijg.

Ik moest dit instellen via de digicorder zelf.

 
  • Druk op Menu vooraan je Digibox/Digicorder.
  • Druk tegelijk op Back rechterpijltje. Je scartkabel krijgt de juiste resolutie.

Toch hartelijk bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je nog een oude TV dat veel elektriciteit verbruikt als je nog met scarkabel werkt.

Zou toch overwegen om een ander TV te kopen want tegenwoordig kost elektriciteit nogal veel en gaat nog stijgen.

Tegenwoordig is dat HDMI aansluiting.

Instellen moet je altijd doen om bijvoorbeeld usb poort aan te duiden of netwerk enz.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.