Ga naar inhoud

Fullscreen minimaliseert.


Jurgen Strijbis

Aanbevolen berichten

Welkom op het forum, Jurgen!

 

Ik ben zelf geen gamer, maar het viel me op dat je nog geen reacties hebt gekregen op je vraag. Daarom reageer ik nu toch, in de hoop dat daarna ook andere leden, die zelf wel zulke games spelen, zullen gaan reageren.

 

Battlefield 5 is een nieuwe game, pas een paar weken geleden uitgekomen. Ik heb een korte demo bekeken. Het spel ziet er zeer realistisch uit. Hoe realistischer het spel er uit ziet, hoe hoger de eisen zullen zijn die gesteld worden aan de hardware (hoeveelheid RAM, de processor en de grafische kaart) in jouw pc.

 

Klik eens op de volgende link: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/battlefield-5-armageddon/13374

Daar worden de minimale en de aanbevolen eisen genoemd voor dit spel. Als jij het spel full screen wilt spelen en op de hoogste instellingen, dan moet jouw hardware voldoen aan de aanbevolen (recommended) eisen, dus minstens 12 GB RAM, een krachtige processor en een eveneens krachtige grafische kaart met maar liefst 6 (Nvidia) of 8 (AMD) dedicated video RAM. 

 

Op die website zie je ook een blauwe knop met daarin de tekst “Can You Run It”. Klik daar eens op. Volgens mij wordt dan de hardware in jouw pc gecontroleerd en krijg je daarna een rapportje waarin staat of jij dit spel kunt spelen op jouw pc, en op welke instellingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de gein op die knop “Can You Run It” geklikt. Je krijgt dan duidelijke instructies in beeld wat je moet doen. En de controle was binnen 1 minuut gebeurd.

Ik vind zelf dat ik een prima pc heb. Ik kan er alles mee doen, wat ik wil, maar het is absoluut geen game pc. Dat geeft niet, want ik doe toch niet aan games. Mijn pc blijkt totaal ongeschikt voor Battlefield 5. Ik zou het spel zelfs niet op de allerlaagste instellingen kunnen spelen. Wanneer de controle klaar is, wordt er namelijk een nieuw tabblad in je browser (bij mij is dat Firefox) geopend, waarin te lezen valt op welke punten je pc voldoet of juist tekort schiet.

Dit was het vernietigende oordeel over mijn pc: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/battlefield-5-armageddon/13374

Je zult zien dat je in die rapportage kunt klikken op Minimum of op Recommended.

 

Wat is voor jouw pc het oordeel wanneer je klikt op de knop “Can You Run It”?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je probleem is nu opgelost? Dat is mooi. Veel plezier met dit spel. 👍

 

P.S. Ik heb gemerkt dat de link naar het oordeel over je pc  alleen werkt op je eigen pc waarop je de controle uit hebt laten voeren via de knop “Can You Run It”. Wanneer je dezelfde link aanklikt op een andere pc of op een tablet, krijg je enkel de systeemvereisten voor Battlefield 5 te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.