Ga naar inhoud

Kan Powerpoint niet meer gebruiken


hugobetty

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb Windows 10 en Office 2016. Sedert enkele dagen kan ik mijn Powerpoint mails niet meer lezen. Ik krijg telkens een scherm met "er is een nieuwere versie van Office 2016 geïnstalleerd. Wil je deze versie verwijderen en een oudere versie installeren?". Als ik bij mijn apps kijk dan zie ik dat ik beschik over Office 2016 maar ook over "Mijn Office". HOe kan ik dit oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Office is waar alles staat (orange kleur) zoals account enz.

Als je Mijn Office opstart dan zie je meteen welke Office je hebt maar ik denk dat je 365 hebt.

PowerPoint is geen programma om mails te lezen want daarvoor heb je outlook.

 

Doe dat nog eens die melding en dan klik je op ALT + Print screen of PCR-SCR toets en dan plakken in tekenprogramma en opslaan als jpg en hier uploaden.

 

Eventueel Office herstellen zoals op deze pagina (klik) is vermeld

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik heb mij slecht uitgedrukt. Als ik een mail binnenkrijg in Outlook 2016 met een Powerpoint bestand en ik wil dit openen dan krijg ik telkens een scherm met "er is een nieuwere versie van Office 2016 geïnstalleerd. Wil je deze versie verwijderen en een oudere versie installeren? Hoe kan ik dit oplossen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.