Ga naar inhoud

Geen Wifi meer


Theo2602

Aanbevolen berichten

De smartphone vindt 'Linknet' terug, maar de laptop niet. Ook Acrylic geeft hem niet meer. De laptop werkt wel op mijn Wifi in de woonkamer.

Voor degene die het niet wisten: mijn modem van Proximus staat in de woonkamer daar heb ik als WiFi post 'Annie'

Dan loopt er een speciale kabel van 20 meter naar de studio, daar is een Linksys aangekoppeld, en heeft het WiFI netwerk Linknet als naam.

Zonder dat er iets is veranderd, vind mijn laptop Linknet niet meer, mijn smartphone en printer vinden hem zonder problemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, van problemen kan je onrustig worden, dat kennen we allemaal...

niet iedereen is hier elke dag online, voor geen van de helpers hier is dit forum een dagtaak, dus soms kan het even duren....

om dat kanaal te wijzigen: pak de handleiding van de router van de betreffende router en zoek erin op hoe je via je browser in de instellingen terecht komt.

ben je daar eenmaal, dan zal je in een rubriek 'safety' (of zoiets) de instellingen van je kanaal kunnen aanpassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard heb ik, zoals al schreef dat gedaan. Probleem is dat ik 298.168.0.1 moet intikken om op die bladzijde te komen. Als ik dat doe, blijft het zoeken tot er komt: de tijd is te lang' (of zo iets) tik ik 298.168.1.1 kom ik op Proximus, en daar moet ik niets verzetten. Dus blijft mijn vraag: hoe kan ik op een andere manier in die setup raken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.