Ga naar inhoud

Word 2016 slaat niet op


fransie

Aanbevolen berichten

Hoi, ik werk met Word 2016.

Buiten het gegeven dat de openingspagina erg onduidelijk is, m'n bestanden staan links in 't zwart, in 'n donkerblauw veld, zit ik met het volgende:

ik open 'n nieuwe (lege) pagina, tik iets en wil het vervolgens opslaan.

Ik heb begrepen dat dit kan door 'Opslaan als' te doen, op Bladeren te klikken, de bestandsnaam in te vullen en dan op OK.

Je kunt blijkbaar ook op 'deze pc' klikken, maar goed.......

zodra ik klik op Bladeren gebeurt het volgende: ik hoor 'n belletje en weg is m'n tekst.

Ik kan nergens 'n bestandsnaam invullen en kan hetgene ik getypt heb, ook nergens meer vinden,ook niet in Mijn Documenten.

Kan iemand me hiermee helpen?

 

Groetjes en alvast bedankt,

Frans

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in Word hebt gekozen: "Bestand" - "Opslaan als" en het venster "Opslaan als.."verschijnt, kijk dan onderaan in dat venster wat er, onder het vakje waar je de bestandsnaam kunt invullen, staat naast "Opslaan als:". Daar moet staan: Worddocument(*.xlsx) of Worddocument (.xlsm). Is dat het geval?

 

 

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling op vorig bericht. Je schrijft dat je nergens een bestandsnaam kunt invullen. Dat doet vermoeden dat je na het kiezen van "Bestand" - "Opslaan als" - "Bladeren" niet in Word maar in een ander programma zit. Kies na "Bestand" - "Opslaan als" eerst eens:  "Deze pc" (of"Computer") en daarna "Bladeren". Maakt dat enig verschil?

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats eens een screenshotje van net voor je op Bladeren klikt (net voor dat belletje dus) - maak er desnoods een fictief bestand aan (we hoeven de inhoud van je bestand niet echt te kennen - zet er zo maar wat in en maak dan je screenshot).

 

Dit kan andere mensen op een spoor zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

vanmorgen nog wat tekstjes getypt en normaal op kunnen slaan.

Het ging dus goed.

Mocht ik het nog 'ns meemaken dan zal ik er 'n screenshot van (proberen te) maken.

Iemand nog wat raad t.a.v. m'n openingspag.?

Links staan m'n bestanden in 't zwart, in 'n donkerblauw veld.

Ze zijn onleesbaar.

Is dit bij te stellen?

 

Thanx

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.