Ga naar inhoud

Een bericht archiveren


bernard

Aanbevolen berichten

Over welk e-mailprogramma gaat het hier? De app Mail van Windows 10? Thunderbird? eM Client? Een ander programma dat jij zelf geïnstalleerd hebt op je computer?

Of gaat het over Gmail, waarvan jij de mail leest via je browser?

Ik vermoed Gmail, maar dat moeten de helpers eerst zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier over Gmail in de browser.

Wanneer archiveer je een e-mail? Wanneer je klaar bent met die e-mail en je wilt hem niet meer zien in je Inbox, maar je wilt hem toch bewaren, omdat je hem misschien over een jaar nog eens wilt lezen.

Wat gebeurt er met een e-mail, wanneer je die archiveert? Alle e-mails in je Inbox hebben het label Inbox. Wanneer je een mail archiveert, wordt het label Inbox eraf gehaald.

Er is geen map met de naam Archief of Gearchiveerd. Hoe vind je die gearchiveerde e-mails dan terug? Klik daarvoor in de linker kolom op Alle berichten. Dan zul je het gearchiveerde bericht tussen de andere berichten zien staan.

 

Heb je het gearchiveerde bericht gevonden en wil je het terugplaatsen naar je Inbox? Dat kan. Klik daarvoor met de rechter muisknop op het gearchiveerde bericht en kies dan Naar inbox verplaatsen:

 

5c33b96d53b15-gearchiveerd_bericht_terug

 

Nadat je het gearchiveerde bericht verplaatst hebt naar je inbox, zal die e-mail ook weer het label Inbox krijgen:

 

5c33ba29c14ca-label_inbox_is_er_weer.png

 

Hier vind je meer informatie over het archiveren van e-mails in Gmail en over het opzoeken van gearchiveerde mails: https://support.google.com/mail/answer/6576?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, porrelaar zei:

Hoe vind je die gearchiveerde e-mails dan terug? Klik daarvoor in de linker kolom op Alle berichten

Oeps, toch een foutje gemaakt. Niet zoeken in de linker kolom naar Alle berichten, maar naar Alle e-mail.

 

Ik maakte dat foutje omdat ik mijn e-mails van Gmail vaak lees in de app Mail op mijn iPad, en daar wordt die map (eigenlijk dat label) Alle berichten genoemd. Er wordt hetzelfde mee bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat jullie dat ook eens overkomt ha , ha 

Maar , het is weer een zeer heldere uitleg , en ik ben weer helemaal ,,bij ,,

En dus mag ook hier het slotje op .

 

En in tegenstelling met de discussie met Droske   ( 21 december ) , heb ik nu wel het hartje in beeld om  bedankt te zeggen 

Deze was toen nergens te vinden ra ra 

aangepast door bernard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je bedankje.

 

Het hartje (rechts onderaan in ieder bericht) is alleen zichtbaar wanneer je bent ingelogd op het forum. 

Het hartje staat onder ieder bericht, behalve onder je eigen berichten.

Wanneer je je muispijl boven het hartje laat zweven, zul je meer mogelijkheden zien. Je kunt dan kiezen voor Vind ik leuk (= het hartje), Bedankt (de trofee), en nog wat mogelijkheden. Wanneer je je muispijl boven die mogelijkheden houdt zul je zien wat ermee bedoeld wordt.

 

Omdat je probleem is opgelost zal een lid van het PCH team dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.