Ga naar inhoud

Een beestje in mijn smart


Theo2602

Aanbevolen berichten

Mijn smartphone geeft rare popups als maya trageted you online) en, terwijl er voor desktop en laptop hopen programma's zijn om die te verwijderen is dat blijkbaar voor smartphone niet zo evident. Ik draai nu AVG AntiVirus (gratis versie) maar die blijkt geen problemen te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Theo2602 zei:

Mijn smartphone geeft rare popups als maya trageted you online) en, terwijl er voor desktop en laptop hopen programma's zijn om die te verwijderen is dat blijkbaar voor smartphone niet zo evident.

Welk besturingssysteem heeft de smartphone?, Android?

 

Update:

Pop-ups blokkeren Android:

To do this, open Chrome on your Android device, tap the three-dotted menu icon at the top-right, then tap “Settings -> Site settings -> Pop-ups,” and switch the slider so it's set to block pop-ups. You can also switch on Data Saver which compresses various elements of a page, including ad banners and pop-ups.

 

Zie dit artikel voor meer informatie.

 

 

Scan de smartphone ook met dit.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Theo2602 zei:

heb dus Malewarebytes geinstalleerd, en laten scannen .hij vindt niets.

Dat is goed nieuws :top:

16 minuten geleden, Theo2602 zei:

Pop ups en omleidingen staan geblokkeerd

OK, dat is prima, laat over een paar dagen weten of je nog last van pop-ups hebt of geen last meer.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.