Ga naar inhoud

Openload.co


SAP01

Aanbevolen berichten

Op ‎19‎/‎01‎/‎2019 om 10:20, clarkie zei:

 

Gebruik je een app om te downloaden of uploaden , streaming van video of muziek......

 

In bijlage vindt je ook een lijst met Apps die niet koosjer zijn.

AdwareFoundonGooglePlay_Appendix.pdf

Net even nagekeken en heb hier niets van op mijn smartphone staan.

Een logje plaatsen zoals bij een lapptop werkt niet zeker bij smartphones, blijf allerhande meldingen binnenkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien Facebook gebruiker?

Heb je gisterenavond het VRT nieuws van 19 u gezien? Of beter nog, het programma "Facebook en ik" gisterenavond om 21u20 op Canvas?

Er volgen nog 2 afleveringen van. Telkens op maandag om 21u20.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, droske zei:

Misschien Facebook gebruiker?

Heb je gisterenavond het VRT nieuws van 19 u gezien? Of beter nog, het programma "Facebook en ik" gisterenavond om 21u20 op Canvas?

Er volgen nog 2 afleveringen van. Telkens op maandag om 21u20.

Ben inderdaad facebook gebruiker, heb het spijtig genoeg niet gezien.

Kan dit mijn probleem zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, SAP01 zei:

Kan dit mijn probleem zijn?

Misschien toch voor een deel.

Ik stel vast dat op dit  ogenblik de herhaling wordt uitgezonden op Canvas. Is begonnen om 19u10 en loopt tot 20u

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, droske zei:

Misschien toch voor een deel.

Ik stel vast dat op dit  ogenblik de herhaling wordt uitgezonden op Canvas. Is begonnen om 19u10 en loopt tot 20u

Wat kan ik dan het beste doen, FB app van mijn smartphone verwijderen of kan ik ergens nog scannen hierop?

 

Ben beetje aan het volgen, is dan soort van persoonlijke reclame a.d.h.v. wat je liked op fb?

Is dit ongevaarlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik je helaas geen advies over geven. Ik maak geen gebruik van zogenaamde "sociale media" zolang ik het buiten de deur kan houden. Ik vind het helemaal niet sociaal en de "bedenkers" ervan maken zich steenrijk op de kap van de naïeve gebruikers die niets vermoedend hun hele privacy te grabbel gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, droske zei:

Ik maak geen gebruik van zogenaamde "sociale media" zolang ik het buiten de deur kan houden. Ik vind het helemaal niet sociaal en de "bedenkers" ervan maken zich steenrijk op de kap van de naïeve gebruikers die niets vermoedend hun hele privacy te grabbel gooien.

Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.