Ga naar inhoud

Easus todo backup moet met pbd mappen gebeuren


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Hoi Jeanspanje:

 

image.png.d878e440c270a1d97fefca8818c783c0.png

 

 

image.png.d109d398eb862b6b9e9b23692ad291f3.png   je krijgt een verkenner en daar ga je op zoek naar de map waar jij je backup in bewaart (waar je hem aanmaakte)

 

een voorbeeld van de situatie bij mij: ik opende de map met mijn backups:

 

image.png.ece2eb7d2804144c791893349c652848.png    als je dan een backup 'openklikt' (zoals ik met de tweede hier deed), krijg jij je pbd-bestand te zien. Dat klik je aan en je gaat verder.

(hierna wordt je gevraagd wààr de backup moet teruggeplaatst worden en dan geef jij je C-schijf(partitie) aan. (als je tenminste een systeembackup wil terugplaatsen)

 

goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik vind echter niet meer hoe ik map opties moet instellen om een pbd bestand te bekomen.

Kunt U mij nog eens in detail uitleggen a.u.b.

Verborgen bestanden en mappen weergeven (zichtbaar maken).

Voor Windows 8.1 en Windows 10, open de verkenner. Klik in de menubalk op “Beeld” > “Opties” en dan op “Map- en zoekopties wijzigen”
Selecteer de tab “Weergave”.

Haal het vinkje weg bij “Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)”.

Klik in het waarschuwingsvenstertje op JA om dit te bevestigen.

Scroll nu naar beneden naar het gele mapje “Verborgen bestanden en mappen”.

Selecteer (groen puntje plaatsen bij) Verborgen bestanden en mappen (en stations) weergeven.
Klik achtereenvolgens op “Toepassen” en op “OK.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de gedetailleerde uitleg die mijn probleem opgelost heeft.

Nog 1 vraag echter.  Moet ik het volgende ook niet UITVINKEN: "extensies voor bekende bestandstypen verbergen"?  Het is toch belangrijk dat die bekende bestandstypen ook gebackupt worden, of niet soms?

Graag uw standpunt hierover.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Moet ik het volgende ook niet UITVINKEN: "extensies voor bekende bestandstypen verbergen"? 

Ja, doe maar. Was ik vergeten te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Moet ik het volgende ook niet UITVINKEN: "extensies voor bekende bestandstypen verbergen"?  Het is toch belangrijk dat die bekende bestandstypen ook gebackupt worden, of niet soms?

Dat uitvinken heeft niets met het backuppen te maken - of je ze aan of àfvinkt: ze worden toch mee gebackupt.

Het heeft alleen te maken met hoe jij je verkenner wil zien: met of zonder die extensies. Voor EaseUS-backup heeft dit geen belang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.