Ga naar inhoud

sasin

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Om de Logitech Media Server te kunnen bedienen als administrator moet ik dat instellen.

Er staat: "Start het Configuratiescherm vanuit het menu Start in Windows via de RMK en klik in het snelmenu als Administrator uitvoeren".

 

Nu staat de optie Configuratiescherm niet in het Win+X menu.

Ik heb uitgezocht hoe ik dat erin kan krijgen, nl. met behulp van het progje WinX editor.

Configuratiescherm moet in Group2 staan.

Bij nazien blijkt dat het al in Group 2 staat, dus zou het zichtbaar moeten zijn als ik met de RMK het Win+X menu oproep.

Dit is echter niet het geval.

Wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, sasin zei:

Er staat: "Start het Configuratiescherm vanuit het menu Start in Windows via de RMK en klik in het snelmenu als Administrator uitvoeren".

 

Waar lees je dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw reactie niet: "een crash van je pc, usb-stick of externe harde schijf, enz.enz.".........

Daar heb ik niets over geschreven of gevraagd.....

 

Wat ik schreef over  "als Administrator uitvoeren" staat in een Window van Logitech als ik probeer het programma op te starten.

Logitech.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, sasin zei:

Ik begrijp uw reactie niet: "een crash van je pc, usb-stick of externe harde schijf, enz.enz.".........

dit is gewoon de 'sig' ('handtekening', vast onderschrift van alle berichten van Droske - bij mij staat altijd:

Passer Domesticus: de huismus - Win10 NL
Ik surf met Startpage

 

vlak boven een sig staat een doorlopend lijntje (maar da's niet zo goed te zien).

Die tekst van Droske heeft dus met jouw vraag niets te maken.  (maar die is wel nuttig om toe te passen !  :) )

 

En eigenlijk begrijp ik van wat je allemaal schrijft niet veel, maar uit het bericht dat je post, meen ik op te merken dat jij - wat je wil doen - niet kan doen omdat de server nog actief is. Heb je al eens op Logitech Media Server stoppen geklikt? Lukt het dan ook nog niet?

(maar misschien wacht je beter toch maar Droskes antwoord af)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, sasin zei:

Ik begrijp uw reactie niet: "een crash van je pc, usb-stick of externe harde schijf, enz.enz.".........

Daar heb ik niets over geschreven of gevraagd..... 

 

Dat is mijn onderschrift. Dat staat in al mijn antwoorden onderaan. Het zijn algemene tips die los staan van het topic.

 

2 uren geleden, sasin zei:

Wat ik schreef over  "als Administrator uitvoeren" staat in een Window van Logitech als ik probeer het programma op te starten.

Logitech.PNG

De oplossing zou heel simpel moeten zijn.

  1. Ik ga er vanuit dat je van "Logitech Media Server" een snelkoppeling op je bureaublad hebt staan. Klik met de rechter muisknop op de snelkoppeling van  dat programma en kies "Bestandslocatie openen".
  2. Klik nu met de rechter muisknop op het uitvoerend bestand (is nu normaal gezien geselecteerd, zie blauwe achtergrond) en kies "Eigenschappen".
  3. Ga naar het tabblad "Compatibiliteit" en plaats een vinkje bij "Dit programma als Administrator uitvoeren".
  4. Klik nu op "Toepassen" en "OK".
  5. Herstart de computer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.