Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

HADEVE2309

submappen maken in mailprog in microsoft store

Aanbevolen berichten

Ondanks de diverse geboden oplossingen, lukt het mij niet om (sub)mappen te maken in het mailprogramma in de microsoft store.

Updates gedraaid, tips gevolgd. Ik krijg de + waardoor ik mappen zou moeten toevoegen niet op mijn scherm,

Dank voor een werkende tip,

Henk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Microsoft store is geen mailprogramma.

Het is een website waar je app kan downloaden en installeren hetzij gratis hetzij betalend.

Met wel mailprogramma bedoeld je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Ik bedoel de mail-app in windows-10 het envelopje dat verschijnt als je de muis op het windows logo links starten onderin plaats. Je kunt het programma updaten via de microsoft-store.

gr

Henk

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Mail-app Windows 10.

Klik op Samenvouwen -->> drie steepjes icoon bovenaan.

Vervolgens klik op Alle mappen

781433465_ScreenShot02-12-19003.JPG.023ee52b9d29b7ef60024f0bffd0b361.JPG

Klik met de rechtermuisknop op Postvak UIT of IN of een e-mailaccount met de rechtermuisknop.

825583222_ScreenShot02-12-19005.JPG.a9e71c10084d7fb188487beeb25ccf8e.JPG

aangepast door iEscape

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Dank... alleen verschijnt dat + teken niet in het witte scherm. Had gegoogled dat het meer voor komt.

Als oplossing geeft men om de download en updates te draaien via microsoft store.

Dat heb ik gedaan....maar nog geen + teken gezien achter alle mappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Volg jouw instructies, maar na de klik met de rechtermuis knop, krijg ik bij postvak-in slechts 4 opties:

- verwijderen uit favorieten

- alles markeren

-aan start vastmaken

-melding uitschakelen

Bij postvak uit 3 opties:

- toevoegen aan favorieten

- alles markeren als gelezen

- aan start vastmaken

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Klopt helemaal, maar zoals ik eerder schrijf: je dient op de drie streepjes icoon te klikken, van Uitgevouwen naar Samengevouwen.

De rechter brede balk is Uitgevouwen en de linker smalle balk is Samengevouwen.

Dat doe je door op de drie streepjes icoon bovenaan te klikken.

1801357522_ScreenShot02-12-19006.JPG.b53dad7146b22f7ed87130a2a37caa10.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.