Ga naar inhoud

zwarte zijkanten op monitor


Martina Ban

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds vandaag heeft mijn monitor ineens zwarte zijkanten gekregen. De instellingen lijken nog allemaal goed te zijn. Er is ook geen monitor update geïnstalleerd, tenminste is dit niet te zien onder Hotfixes in Speccs. Heb al topic van een user gelezen met hetzelfde probleem op WIN 10, maar die had wel een monitor update wat de oorzaak bleek te zijn. Alvast dank voor het bekijken.

 

image.png.6b544532e5eeaf53dce341df12335646.thumb.png.e4deaa9f44ce3cd0d178aa01ac03497f.png

 

 

image.png.84a09538a0cdadb65ac2ac4b4c0d7764.png

image.png

aangepast door Dasle
Serienummer Windows verwijderen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martina,

Mooi te horen dat je het probleem zelf hebt kunnen verhelpen :top:

In de eerste post heb ik in de eerste afbeelding die je plaatste het serienummer van je Windows installatie verwijderd want het is niet de bedoeling dat dit zo maar online komt te staan.

Mocht je probleem van de baan zijn en je verder geen vragen meer hebt dat laat dit even weten dan kan hier alvast een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem nu is opgelost, Martina. Toch heb ik nog een tip voor je, wanneer je opnieuw te maken krijgt met zwarte zijkanten of met een venster dat niet goed op de monitor lijkt te passen.

Jij hebt deze monitor: LG W2042. Die monitor heeft volgens mij alleen een VGA (D-sub) aansluiting. Bij dat type aansluiting komt een foute weergave van het beeld vaker voor.

Mogelijke oplossing is dan: terwijl monitor en pc aan staan, moet je 1 keer op de AUTO/SET knop drukken die rechtsonder op de monitor zit. Daarna is het beeld vaak weer automatisch in orde.

 

Schematische weergave van de knoppen op jouw monitor:

 

5c64113ce8ae5-knoppen_op_LG.png

 

Het gaat dus om de knop waar het cijfer 4 bij staat.

Hieronder uitleg over die knop:

 

5c641172bb927-knop_4.png

 

En laat, zoals Dasle gevraagd heeft, nog even weten of dit topic kan worden afgesloten.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.