Ga naar inhoud

Problemen met gedownloade programma's openen.


robbert359

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een half jaar mijn laptop weer eens gebruikt en ik ben bang dat ik in de tijd daarvoor iets per ongeluk heb verwijdert of verandert. Ik zou Solidworks opstarten maar dat wordt net zo hard weer afgesloten. Ik heb dit ook met andere gedownloade programma's geprobeerd en daar gebeurd precies hetzelfde. Ik krijg het laadscherm ervoor het wil opstarten en poef het is weer weg. Nu ben ik met een jonge uit mijn klas zover gekomen dat het waarschijnlijk komt omdat hij geen .jar bestanden meer wil openen. nu heb ik even bij mijn instellingen gekeken maar daar wil het het met adobe openen. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan veranderen want ik kan ook niet voor java kiezen.

 

image.thumb.png.f88306bee6695aec342ad45e815347ac.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt nog. Ik heb inderdaad gewoon java als ik het zoek. Bij die 2e stap dat 3e deel ik heb ook nergens "openen met" te staan. Bij mij staat hetzelfde programma (solidworks) als een .jar bestand maar bij andere jongens uit mijn klas staat het als een executive .jar bestand ofzoiets. Weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.