Ga naar inhoud

Verkeerde media-data


fransie

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zit met het volgende probleem.
Ik heb 'n (gebrande?) cd ontvangen met daarop liedjes van het plaatselijk carnaval.
Als ik die in de pc plaats zie ik (VLC-player) dat de liedjes hele andere namen hebben alsof het om 'n verzamel-cd van engelse liedjes gaat.
Als ik op zo'n lied klik, komt er wél het liedje van de carnaval, dus de bedoelde liedjes staan er wel op.
Waarom zie ik andere titels?
Wat ook vreemd is is, dat bij het instellen van WMP als standaard-player, hetzelfde gebeurt, terwijl bij het handmatig openen van WMP (configuratiescherm) de media-data wél kloppen.
Wie kan me helpen?

M.vr.gr.
Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie de forumregels.

Quote

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

Aangezien je reeds reactie kreeg op het andere forum sluiten we dit hier af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.