Ga naar inhoud

PC Malware


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb perongeluk een fout bestand getorrent voor een spel, het was een setup.exe en die heb ik dan gerunned hierna heb ik dan toch de torrent verwijdert en al wat er aan toebehoorde want het was toch niet wat ik wou.

Maar dan heb ik nu problemen dat (vindt ik zelf) mijn PC trager is dan normaal en ook als ik op Google ga dat bij om de zoveel klikken er dan een  Russische site wordt geopend die men dan redirect naar een paar andere pagina's.

(Logs in blijlage, heb mijn achternaam in de Logs verwijdert)

Mevgr,

Leon

 

FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie vele downloads in je Downloads map ik weet niet of je die via µTorrent binnen heb gehaald want dan ben je weer snel besmet.

 

Stap 1.

Weg gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • IObit Uninstaller 8
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

Stap 2.

594cfe24166e9-chrome_IDR_MAINFRAME.ico_2 Reset Google Chrome.

 

Stap 3.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekst

fixlist.txt

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het is niet goed gegaan met het kopiëren van je naam in de fix dus doe het nog eens zo:

 

Start 1.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start
CreateRestorePoint:
VirusTotal: C:\Users\Léon \Desktop\zw0xwjo98.exe
VirusTotal: C:\Users\Léon \uDIaC.exe
VirusTotal: C:\Users\Léon \YIlaREjKNtOo.exe
AlternateDataStreams: C:\Users\Léon \Application Data:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Léon \AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [442]
end


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie waar ook FRST.exe aanwezig is. .
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand waar ook FRST.exe aanwezig is. ?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

 

Start 2.

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.