Ga naar inhoud

Geen Internetverbinding


Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen valt regelmatig mijn internetverbinding die langs kabel naar de studio loopt uit. Er is niets veranderd en ik werk al jaren met die verbinding.

Dus vanuit proximus modem kabel naar studio dan linksys en dan kabelverbinding met computer en WIFI.

Als ik op 'probleemoplossing' druk, wordt het hersteld, maar niet voor lang.

Zie in figuren wat er allemaal gebeurt.

 

Netwerkverbinding.jpg

Netwerkverbinding-2.jpg

Netwerkverbinding-3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK geloof het zelf niet, maar toch even vragen. Ik kreeg plots het gevoel dat die Internetverbinding wegviel als ik foto's uploadde van een bepaalde USB stick. Ik heb al een tijdje het gevoel dat die USB stick nogal losjes in zijn vatting zit, en daarom heb ik die naar een ander opening verstoken, en sinds dat ogenblik loopt alles normaal. Ik geloof het zelf niet, maar zou dat een oorzaak kunnen zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nu enkele dagen afwachten. Dat ik op dit idee kwam, was omdat de storing altijd voordeed als de computer pas op stond. Ik doe dan zo wat routine dingen, en dit is er één van. Dus nog ecen open laten. Kan ook dat Proximus elke morgen een storing heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb mijn USB al een tijdje terug in de oorspronkelijke poort gestoken, en geen problemen meer gehad. Leek me ook nogal onwaarschijnlijk, maar ook dat ik (waarschijnlijk Proximus) steeds die storing had, op het ogenblik dat ik met die USB stick aan het werken was. Mag dus dicht en zal raadsel blijven. Bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.