Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Gisteren heeft iemand van Seniorweb Thunderbird op mijn pc gezet, met de bedoeling dat ik overstap van WLM naar Thunderbird.

Het was een aanzetje, dus nog niet met complete gegevens.

Vanmorgen heb ik het programma eraf gehaald, om nu alle complete gegevens over te zetten.

Echter ik krijg nu deze melding: zie bijlage.

Wat kan ik doen?

Thunderbird1.PNG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Klik op Windows toets + R en dan onderstaande tekst kopiëren en daar plakken om te zien of je wel profielen hebt.

%APPDATA%\Thunderbird\Profiles\

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Betekent dit ik Thunderbird wel opnieuw kan downloaden? (zonder dat alle oude gegevens weer te voorschijn komen...)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Goedemorgen hulpverleners,

Klopt het dat ik geen email krijg als er gereageerd is?

Graag even een reactie - het lijkt alsof de communicatie niet goed verloopt :-(

Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat betekend dat thunderbird account opnieuw moet instellen.

Er zit ergens fout.

Wie is uw provider?

Dat kan @Telenet of @Gmail of @Proximus

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Kunt u mij zeggen wat ik nu het beste kan doen?

Thunderbird opnieuw installeren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Voor mailadres van Zeelandnet kan je uw mailprogramma instellen zoals beschreven op deze pagina (klik)

Maar als je ook gmail wilt toevoegen dan kan je op deze pagina (klik) zien hoe je moet instellen.

Je moet mailprogramma niet verwijderen maar gewoon uw account verwijderen of aanpassen.

(Ga naar het menu Extra en kies hier Accountinstellingen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Ja, en dat is nu juist het probleem: ik kan niet in de Accountinstellingen. 

Niet met links klikken, niet met rechts klikken, ik kom er gewoon niet in....

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.