Ga naar inhoud

pc blijft continu vasthangen en msn sluit na paar minuten af


mammieke

Aanbevolen berichten

Hebt je misschien onlangs nieuwe hardware geinstalleerd? Drivers op zicht geven zelden conflicten maar de software daarrond wel. Onlangs bij mij gebeurd met de printer van HP. Ik heb het toen aan HP gemeld en bleek dat het om een bekend probleem was. Als je ervarend computer gebruiker ben kan je naar configuratiescherm / systeembeheer / service gaan om te kijken wat allemaal opgestart wordt.

geen idee eigelijk,en nee ervaren ben ik niet:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem van me steeds terug te moeten aanmelden op msn blijft dus bestaan,is er dan iets blijvend mis met mijn computer?
Dan lijkt er me eerder iets mis met je MSN. Kan je die niet eens uninstallen en dan terug een propere versie downloaden ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een ander probleemke.Ik heb mijn versie van microsoft windows professional 2007 verwijderd en blijkbaar ben ik nu mijn outlook kwijt met alle berichten en contactpersonen kwijt.Is er een mogelijkheid om die terug te vinden?Mijn pc draait nu dus op proefversie studentenlicentie met andere outlook.Maar deze is dus volledig leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek eens of je nog ergens een bestand outlook.pst kan vinden via de zoekfunctie.

En je schrijft dat je "microsoft windows professional 2007" hebt verwijderd ? Is dat niet Office dat je hebt verwijderd (vermits je met Outlook problemen hebt) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.