Ga naar inhoud

voetbalkalender gelijk verdelen


lutinho

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Ik hoop dat ik met mijn vraag hier terecht kan, ik zit al even naar een oplossing te zoeken.

Voor een voetbalcompetitie volgend jaar willen we de tijdstippen van de wedstrijden beetje gelijk verdelen onder de ploegen.

Dus er zijn 10 ploegen en iedereen speelt 3 x tegen elkaar (elke ploeg 27 wedstrijden dus).

Elke maandag is er een wedstrijd om 18u, eentje om 19u, 20u, 21u en 22u.
Is het mogelijk om met excel een kalender samen te stellen waarbij elke ploeg ongeveer gelijk aantal keer op een tijdstip hun wedstrijd moet spelen.

Als ik logisch redeneer, dan speelt elke ploeg 5x om 18u, 5x om 19u, 5x om 20u, 5x om 21u en 5x om 22u  en dan nog 2x op een van de 5 starturen.

Iemand die me kan helpen om dit snel te maken met excel?

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad en omdat er op het andere forum al meerdere antwoorden zijn gegeven, sluiten we dit topic af.

 

Lees ook de forumregels.

Op 6/7/2006 om 00:00, karel zei:

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.