Ga naar inhoud

het is weer mis


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Liesbeth* zei:

Ik heb systeemherstel gedaan en alles werkt nu weer. 

Doe dit A.U.B. nooit meer voor je antwoord heb gehad van één van ons.

Zo kunnen wij vaak moeilijk achterhalen waar de problemen zaten en of hebben we dubbel werk.

 

Stap 1.

Start Malwarebytes en doe een scan:

 

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_Sca
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

Stap 2.

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, abbs zei:

Doe dit A.U.B. nooit meer voor je antwoord heb gehad van één van ons.

Zo kunnen wij vaak moeilijk achterhalen waar de problemen zaten en of hebben we dubbel werk.

Sorry was niet de bedoeling dan maar kon niks meer Zelfs IE deed moeilijk alles was mail.RU Zelfs mijn gmail.

 

Hier zijn de gevraagde bestanden.

mal1.txt FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Liesbeth* zei:

Dochter is zich rot geschrokken en heb nog nooit zulke lieve kleinkids gehad vanmorgen 

Je kunt wel zien dat er niks meer deugde was even ten einde raad

Het eerste geloof ik best :) - en aan het tweede kan je maar deugd gehad hebben !

En ten einde raad: daar herkent iedereen zich wel eens een beetje vermoed ik. (het-leven-zoals-het-is ?)

en nu gaat Abbs weer van start gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Passer zei:

Het eerste geloof ik best :) - en aan het tweede kan je maar deugd gehad hebben !

En ten einde raad: daar herkent iedereen zich wel eens een beetje vermoed ik. (het-leven-zoals-het-is ?)

en nu gaat Abbs weer van start gaan...

Ja oma moppert nooit maar als oma dan moppert weten ze dat het menes is.

maar goed rust is weder gekeerd en ga lekker ff bankhangen ben er aan toe na alle spanning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.