Ga naar inhoud

Index pagina inplaats van de internet pagina in Firefox webbrowser


Hensyr

Aanbevolen berichten

Goeie dag,

 

Graag had ik even het volgende probleem onder jullie aandacht gebracht.

Mijn hoofdcomputer draait op Windows 7 en ik gebruik de Firefox webbrowser.

Alles werkt naar behoren en alle webpagina's worden goed geladen maar de laatste week krijg ik vooraleer de webpagina volledig geladen is eerst een index pagina (zie screenshot), wat is hier de oorzaak van of kan ik dit vermijden?

 

index.thumb.png.c5037c0efcd22ea4f0b55005203525bc.png

 

 

Normaal ziet de webpagina er zo uit als hij volledig geladen is:

 

spacer.png354257651_index1.thumb.png.9f20a31defe86c69baabb4256f85d26c.png

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beste Dasle,

 

Als ik op F5 druk heb ik meteen de volledige webpagina, het is alleen als ik de pagina van begin af laad dat ik de index zie en het is maar voor een halve second tot één seconde.

Ik gebruik Whoppa van Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Hensyr, ik heb dat ook wel eens gehad met sommige websites, bijvoorbeeld van mijn bank. Mijn remedie was dan: de internetgeschiedenis van die browser legen en de cookies van die website weggooien. Daarna werden die websites wel meteen goed geladen, zonder dat ik op F5 hoefde te drukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tijdens een online gesprek op Discord met mijne maat het een en andere uitgeschakeld en wat blijkt nu dat mijn addon in Firefox van het antivirus programma Avast de boosdoener was.

De addon

Avast Online Security
Avast Browser Security and Web Reputation Plugin.

 

de addon stoort nu niet meer het laden van de webpagina en deze wordt ogenblikkelijk volledig geladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.