Ga naar inhoud

Geen geluid op de pc


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo Nokiaprox

 

Bedankt voor de info. Ik ga volgende week naar de winkel. Deze persoon steekt zelf de pc in elkander. Mijn vorige vista heb ik daar bijna 10 jaar geleden ook aangekocht en heb nooit problemen gehad. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Indien mogelijk hou ik je op de hoogte wat ze gedaan hebben

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, zeerover zei:

Het is toch eigenaardig dat op internet staat dat er veel problemen zijn met die update van Window 10 bij de geluid installatie

Bij een van de vorige updates was daar veel sprake van, maar van bij de huidige hoorde ik er nog niet opvallend van.

Gezien je laatste update nog van onlangs is, kan je natuurlijk (via herstel) teruggaan naar je vorige versie en kijken of hij het dan wel weer doet. (als je niet tegen het werk op ziet - want dan zit je toch weer met de 1809 en ga je toch weer terug naar de 1903 terug moeten.

Ik zit wat te twijfelen: mogelijk ging er tijdens de update iets fout en in dat geval is een herinstallatie van je huidige Windows aangewezen (duurt ook wel anderhalf à twee uur) - maar 'k ben dus niet zeker of dit in jouw geval wel zal helpen.

 

23 uren geleden, zeerover zei:

Ik heb ergens ook gezien dat de realtek High Definition audio niet zou geïnstalleerd zijn

zou je dit nog kunnen terugvinden (en een screenshotje ervan plaatsen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer

Ik weer niet meer waar ik dat gezien heb maar misschien het volgende. Ik heb eerst gekeken bij windows en daar gezocht naar dat programma maar niets gevonden. Dan naar Revo unstaller gekeken naar welke programma op de pc staan. En daar staat het programma vermeld  met de versie 6.0.1.8295 en het zou geïnstalleerd zijn op datum van 30-07-2019. Dus op de dag dat we de problemen beginnen onder zoeken zijn. Ik begrijp het niet want zelf heb ik het nooit geïnstalleerd maar mogelijks op die knoppen geduwd om het op te zoeken. Ik begrijp het niet. Is dit wel een algemeen programma voor windows10. Jammer dat ik het niet terug vind. Mogelijks help mijn nieuwe melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
17 uren geleden, Passer zei:

VLC werkt prima met de 10 samen, 'k heb het trouwens zelf in gebruik.

Nu, je bent gesteld en dat is het voornaamste toch?

Hallo Passer

 

Nogmaals bedankt hoor. Ik hoop dat het zo blijft.  Ik heb nog een ander probleem maar ik plaatst dat mischien beter op een andere plaats. Met windows 10 heb ik nu windows internet exploren  Edge windowsChrome enz enz en nog ander. Welk is nu de beste want ik zie van de bomen het bos niet meer

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, zeerover zei:

Ik heb nog een ander probleem maar ik plaatst dat mischien beter op een andere plaats.

als het niets met dit probleem rechtstreeks te maken heeft, maak je best een afzonderlijk topic aan, klopt.

Even in het kort (maar als je wil uitweiden: een ander topic aanmaken): zelf gebruik ik al jaren Firefox, nooit Chrome ('t schijnt dat die teveel van je doorspeelt), zelden Edge.

Maar dat is allemaal wat je zelf wil. Begin maar eens te discussiëren over welke het beste automerk is...  :)

 

o ja: 't zou me niet verwonderen dat het met een volgende update van windows gewoon in orde komt. - Heb je trouwens de 1903 al binnen? (begrijp je wat ik bedoel?)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer

 

Ben eens gaan kijken en het is 1903. Die was wel heel groot het was ook de eerste die ik binnen kreeg. Wat die windows betreft ik gebruikte vroeger de gewone internet explorer en nog steeds. Ik gebruik de pc enkel voor simpele dingen en het moet ook niet te moeilijk zijn. Dus hou ik er bij.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.