Ga naar inhoud

Spontane uitval computer


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Beste

 

Mijn computer valt regelmatig spontaan uit maar start meestal dan wel weer opnieuw op, of ik moet dit handmatig doen.

Soms blokkeert hij daarna ook en hang vast zodat ik hem moet uitzetten en opnieuw starten, veilige modus werkt dan niet.

Tevens dien ik dan geruime tijd te wachten, ik veronderstel dat dit door oververhitting komt.

Hoe ga ik na wat de eigenlijke oorzaak is en hoe dit te verhelpen.

Graag een advies aub.

 

Mvg.

 

Herman Waeyen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Vink tijdens de installatie alle aangeboden extra's uit.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • kweezie wabbit wijzigde de titel naar Spontane uitval computer
  • 2 weken later...
Op ‎28‎/‎08‎/‎2019 om 08:05, droske zei:

Is het probleem van de baan?

Tot heden heb ik slechts 2 keer problemen gehad, 1 uitval en 1 blokkering, ik houd alles in het oog.

Wel heb ik nu een ander fenomeen iedere keer bij het afsluiten van mijn PC.

Hij geeft steeds aan dat er nog 1 of 2 updates zijn en ik de computer niet mag uitzetten.

Dit komt IEDERE keer uit bij het afsluiten.

Hoe komt dit en waar ligt dit aan.

Graag een advies aub.

Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/8/2019 om 10:23, kweezie wabbit zei:

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Vink tijdens de installatie alle aangeboden extra's uit.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎/‎08‎/‎2019 om 08:05, droske zei:

Is het probleem van de baan?

Het probleem is nog niet van de baan, het gebeurt nog regelmatig maar niet meer zoveel als eerder nadat ik mijn Pc goed heb schoongemaakt.

Zoals reeds vroeger door u gemeld wordt deze veel te heet en is hier waarschijnlijk niet veel aan te doen, gezien het ontbreken van temperatuursensoren op het moederbord ( is reeds 15 jaar oud.

Maar toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spacer.png

PC Helpforum

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Dank voor je toevoeging! Vooraleer je inhoud zichtbaar wordt voor andere leden dien je een account aan te maken.

Voltooi toevoeging


— PC Helpforum

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Indien je geen actie onderneemt, zullen we je e-mailadres verwijderen en je niet meer contacteren. Je dient jezelf dus niet uit te schrijven.

 

spacer.png

Klik hier om ons privacybeleid te lezen

spacer.png

spacer.png

PC Helpforum

spacer.png

 Ik heb per vergissing bij deze mail iets verkeerd aangeklikt.

Daar ik reeds een account heb bij PC Helpforum gelieve dit te negeren en te verwijderen , ik kan het niet voltooien.

Mijn excuses sorry voor het ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/8/2019 om 07:51, herman waeyen zei:

spacer.png

PC Helpforum

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Dank voor je toevoeging! Vooraleer je inhoud zichtbaar wordt voor andere leden dien je een account aan te maken.

Voltooi toevoeging


— PC Helpforum

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Indien je geen actie onderneemt, zullen we je e-mailadres verwijderen en je niet meer contacteren. Je dient jezelf dus niet uit te schrijven.

 

spacer.png

Klik hier om ons privacybeleid te lezen

spacer.png

spacer.png

PC Helpforum

spacer.png

 Ik heb per vergissing bij deze mail iets verkeerd aangeklikt.

Daar ik reeds een account heb bij PC Helpforum gelieve dit te negeren en te verwijderen , ik kan het niet voltooien.

Mijn excuses sorry voor het ongemak.

Waarschijnlijk heb je een reactie geplaatst of willen plaatsen zonder dat je ingelogd was.

Ik heb je account nagekeken en alles lijkt nog in orde te zijn.

Ik zou me hier dan ook niet te veel zorgen over maken.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.