Ga naar inhoud

Moederboardgegevens van een Medion MD 8888


Kurtt

Aanbevolen berichten

in de vorige post zei ik dat de draad LOS lag in de kast

Ik heb de pc afgeschreven.

Hij is al 10 jaar oud, en één van de fans werken ook niet. En de voeding zit vol onder het stof.

De moeite niet meer.

 

Het scherm werkt ook niet meer. Foutmelding "no input signal". Kabel vervangen, nog altijd zelfde resultaat.

 

Mijn broer wil graag een nieuwe van de Aldi. (gewoon voor wat internetten en kantoorwerk).

Als iemand goed op de hoogte is wanneer deze binnenkomen in de Aldi in België mag je me altijd een pm sturen.

 

 

Passer en anderen die meegewerkt hebben aan dit topic en vooral voor de duidelijke foto's. Enorm bedankt.

De kabel ATA vanaf uiteinde harde schijf naar het moederbord heb ik in orde gekregen. Volgens mij start die op, maar ik krijg geen beeld. Ook ander beeldscherm geprobeerd / andere kabel,   dus ligt misschien toch aan de computer zelf en dat er nog iets foutsteekt. 

 

Ik laat het maar zo, het is de moeite niet meer. Veel dank. En als iemand weet: Medion Aldi pc-komt binnen, mag je me pm sturen, daar maak je mijn broer enorm blij mee. Ik vind er geen info over op internet wanneer de volgende binnenkomt in de aldi.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.