Ga naar inhoud

Flexibel getal uit een cel in real-time naar userform label.


NonkeLuc

Aanbevolen berichten

Ik probeer het bekende spel 24Game in een Excel jasje te steken.
Maar struikelt al vanaf het begin.
In label 5 zou het veranderende getal (na elke bewerking) uit Cel C1 moeten komen.
Maar enkel het eerste getal uit Cel C1 blijft staan.

Ik probeer graag wat uit met VBA maar veel kennis heb ik er niet van.
Zoek meestal hulp door andere VBA-bestanden uit te pluizen, 
maar deze keer vind ik geen oplossing.

24 Game test.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begrijp ik niet.
Als technieker heb ik altijd geleerd om meerdere opinies te raadplegen voordat er iets gemaakt of gebouwd moet worden.
Als men ernstig ziek is doet men er best aan meerdere dokters te raadplegen.
Maar als men een Excel-vraag heeft mag men het maar op 1 site vragen.
Zijn die sites dan van dezelfde groep???

Ik begrijp dat iedere organisatie zijn reglementen heeft.
Ik had er echt geen benul van dat het om dezelfde groep gaat.
Nu, ik aanvaard de waarschuwing en zal in de toekomst op 1 site mijn vraag stellen.
Ik ben trouwens heel dankbaar voor de vele keren dat ik geholpen ben.

 

Ik moet ook beschamend toegeven dat ik de regels niet gelezen had bij mijn registratie.
Veel respect voor jullie gratis werk en vrije tijd dat jullie in de Forums steken.
Ik zal op de andere site ook mijn excuses aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, NonkeLuc zei:

Als men ernstig ziek is doet men er best aan meerdere dokters te raadplegen.

Klopt, maar dan ga je toch ook niet naar 3 dokters tegelijk.

Je gaat naar 1 dokter en als je daar de diagnose hebt, ga naar een volgende voor een second opinion.
 

54 minuten geleden, NonkeLuc zei:

Zijn die sites dan van dezelfde groep???

Toch niet maar de helpers zijn wel op meerder fora actief en zo worden die dubbelposts gevonden.

 

49 minuten geleden, NonkeLuc zei:

Maar als men een Excel-vraag heeft mag men het maar op 1 site vragen.

Je mag je vraag op meerdere fora stellen, maar geef dat dan aan en plaats bij voorkeur een link naar het topic op de andere fora.

Dan kunnen de helpers de reacties daar ook bekijken alvorens zelf met suggesties te komen.

Dat bespaard hun dubbel werk.

 

Zie ook de commentaar op https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/948325-Flexibel-getal-uit-een-cel-in-real-time-naar-userform-label

 

Als je nog geen oplossing hebt voor je probleem, kies dan een forum uit en ga daarop verder maar laat het dan aan de andere weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Computerfora bieden gratis hulp, door liefde voor de medemens en het vak (computergerelateerd kennis) steken de (vrijwilligers) helpers hun energie, tijd e.a. in, voor ‘vreemde kostgangers’ oftewel pc eigenaren met problemen/vragen.

Zonder helpers bestaat geen computerfora.

 

Ik heb jouw topic hier ON HOLD gezet, dat wil zeggen ‘in afwachting’.

is eigenlijk een soort waarschuwing aan de Excel experts, let op . . . , en ook om dubbel werk & tegenstrijdig adviezen te voorkomen.

 

Ik had al gezien dat je ook een topic betreft dezelfde vraag hier: https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/948325-Flexibel-getal-uit-een-cel-in-real-time-naar-userform-label  hebt geplaatst.

Rikja heeft jou al duidelijk uitgelegd inzake multipost.

 

Hier  https://www.oplossing.be/excel/flexibel-getal-uit-een-cel-in-real-time-naar-userform-label/?PHPSESSID=1f9874483e5192de6cc04aa315695526   wordt je al goed op weg geholpen.   

 

Meldt bij SoftAid (via PB (persoonlijk bericht)) dat je daar verder geholpen wilt worden, en hij zal jouw topic weer openzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.