Ga naar inhoud

Inloggen Gmail


martin40

Aanbevolen berichten

Ik heb twee Gmail accounts. Tot eergisteren kon ik deze beide zien als ik opstart maar ergens is er nu iets mis omdat ik ze bij opstarten niet meer zie. Moet nu dus steeds the accountnaam geven om in te kunnen loggen. Hoe kan ik de accounts weer zichtbaar krijgen zodra ik inlog bij Gmail? Was ik maar veel jonger dan zou ik het waarschijnlijk wel weten Maar goed daar is dit forum weer voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan dat je gmail bereikt via een browser op je pc.

je hebt vrijwel zeker iets ingesteld mbt de geschiedenis.

dus ga in de instellingen van je browser op zoek naar de geschiedenis (meestal bereikbaar via ctrl+h) en regel dat niet iedere keer de geschiedenis wordt gewist.

kan ook dat je een programma als ccleaner hebt geïnstalleerd, en zodanig hebt ingesteld dat bij ieder uit-/aanzetten van de pc de geschiedenis wordt gecleaned.

zijn beide opties niet van toepassing, dan moet je meer info geven zoals besturingssysteem en op welke wijze je gmail benadert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.