Ga naar inhoud

Files/folders opeens verdwenen?


Xuod

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Een paar dagen geleden had ik tijdens het opstarten van m'n pc perongeluk een nieuwe account aangemaakt. Toen ik vervolgens terug wou gaan naar m'n oudere account bleken bijna al m'n mappen en bestanden verdwenen van het bureaublad en documenten.

Ik heb van alles geprobeerd (tips zoals nieuwe account maken en terug verwijderen, snel opstarten uitschakelen etc...) ondertussen maar niets is me gelukt om de bestanden te herstellen.

 

Any help plz?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo, in het geval dat je alle mogelijke manieren hebt geprobeerd, waarom niet proberen data recovery tools? Ik denk dat het een goede manier om verloren bestanden te herstellen. Hier zijn veel keuzes, Recuva, EaseUS, Bitwar Data Recovery, minitool. Als je een vrije wilt, u kiezen voor Recuva en de Bitwar. 

https://www.bitwar.net

http://www.recuva.com/

 

aangepast door Kassia
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 29/8/2019 om 16:32, Xuod zei:

Hallo,

 

Een paar dagen geleden had ik tijdens het opstarten van m'n pc perongeluk een nieuwe account aangemaakt. Toen ik vervolgens terug wou gaan naar m'n oudere account bleken bijna al m'n mappen en bestanden verdwenen van het bureaublad en documenten.

Ik heb van alles geprobeerd (tips zoals nieuwe account maken en terug verwijderen, snel opstarten uitschakelen etc...) ondertussen maar niets is me gelukt om de bestanden te herstellen.

 

Any help plz?

 

 

U kunt uw bestanden en mappen op Windows herstellen. In zo'n situatie heb ik liever Uneraser. Het is snel herstel software en het kan goedkoper zijn dan andere tools op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k sluit dit topic maar: Xuod postte dit enkele maanden geleden en raakte blijkbaar sindsdien de weg naar het forum kwijt.

De oplossing van het probleem lag wellicht in wat Fallstring al suggereerde: er werd een bijkomend account aangemaakt en dit account had geen toegang tot bepaalde mappen.

De oplossing was terug naar de oorspronkelijke account te proberen te gaan - die mappen waren ook niet 'weg' - maar gezien TS dus ondertussen niet terugkwam heeft het weinig zin hier nog verder op in te gaan.

Kasser en Minser007: dank voor jullie goede intenties :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.