Ga naar inhoud

openen documenten gemaakt in Vista


Aanbevolen berichten

Kan je even iets duidelijker zijn want Windows Vista is een besturingssysteem en kan geen bestanden aanmaken (buiten misschien een logbestandje dat je in kladblok kan openen).

Programma's zoals Microsoft Word, Excel, Powerpoint en dergelijke kunnen dit wel.

Het kan zijn dat je een hogere versie van bv Word nodig hebt om een bestand van een lagere versie van Word te kunnen lezen. Meestal kan je op allerlei sites zoals www.download.com dergelijke versies in Viewer vinden dus als je iets specifieker bent welk type van bestand je hebt binnengekregen kunnen we je beter helpen. Het type bestand daar bedoel ik mee wat achter het punt staat is goed bv .doc, .pdf,... Eventueel als je moest weten welke versie je nodig hebt zou dit ons ook een stuk verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OF

outlook express

extra/opties/beveiliging

en daar afvinken /opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit lijkt mij het meest logische :ciao:

Het kan zijn dat je een hogere versie van bv Word nodig hebt om een bestand van een lagere versie van Word te kunnen lezen. Meestal kan je op allerlei sites zoals www.download.com dergelijke versies in Viewer vinden dus als je iets specifieker bent welk type van bestand je hebt binnengekregen kunnen we je beter helpen. Het type bestand daar bedoel ik mee wat achter het punt staat is goed bv .doc, .pdf,... Eventueel als je moest weten welke versie je nodig hebt zou dit ons ook een stuk verder helpen.

waarschijnlijk krijg je documenten met een office 2007 opmaak binnen (.docx bijvoorbeeld)

en een oudere versie (office 2000) gaat dit dus niet kunnen openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.