Ga naar inhoud

Excel opsplitsen per rij - planningsdocument


dodgie101

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een excellijst met daarin een 50-tal namen van medewerkers (1 naam per rij) en daarnaast telkens hun jaarplanning (365 ingevulde kolommen, hier staat per dag welke shift ze hebben).

We zouden elke medewerker zijn planning willen bezorgen zonder dat iedereen die van elkaar ziet + hen de mogelijkheid geven om er opmerkingen over te geven (bv. ik wil datum x wisselen van shift).

 

 

In het slechtste geval kunnen we misschien een 'afdruk samenvoegen' doen in Word en zo 50 afzonderlijke documenten creëren die we per medewerker doormailen (=hun persoonlijke planning) . Maar dat lijkt me omslachtig … 

Weten jullie welk programma we hiervoor zouden kunnen gebruiken? Ik dacht al aan Forms van Office maar dit is toch zeer beperkt, je kan er bv zelfs geen datum aanklikken. Idem voor Google Forms, het voordeel is wel dat je achteraf gewoon een lijst van de resultaten kan trekken (= in dit geval, alle shiftwissels die de medewerkers wensen).

 

Of is er een mogelijkheid om de excellijst automatisch op te splitsen per rij en zo 50 afzonderlijke documenten te genereren? Zodat we elke medewerker zijn jaarplanning kunnen bezorgen?

 

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is :-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bucky, in bijlage een voorbeeldbestandje.

Het liefst zouden we iedereen afzonderlijk zijn rij bezorgen zodat ze hun persoonlijke jaarplanning ontvangen en daar op kunnen reageren.

Kan Excel van dit bestand bv 25 afzonderlijke bestanden creëren met daarin telkens een bepaalde rij?

Suggesties voor welke (communicatie)tool  ik kan gebruiken om de planning te communiceren en vooral de feedback er op zijn ook welkom, ik kom momenteel niet verder dan Forms (lijkt me te beperkt?). 

 

Plan B: het volledig bestand publiceren en dan met een communicatietool feedback laten geven voor eventuele wissels (alles per mail laten toekomen lijkt omslachtig maar ik zie even geen andere optie)

planning test.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.