Ga naar inhoud

Trage laptop en onderbrekingen.


hugobetty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

34 minuten geleden, hugobetty zei:

Hoe kan ik van quancast af geraken?

Je hebt je daar ooit aangemeld denk ik. Ga naar hun opt-out pagina (<<klik hier) en meld je daar af door in de zwarte balk op de knop "Opt-out" te klikken.

Sluit je browser ('s). Open CCleaner (deze heb je wel staan denk ik). Ga naar "Aangepast opschonen" en klik in de rechter benedenhoek op "CCleaner uitvoeren".

Herstart nu de computer eens en hou ons op de hoogte van het resultaat.

 

39 minuten geleden, hugobetty zei:

hoe kan ik storten op jullie rekening?

Heel mooi, dat houdt deze website in leven. :top:

HIER (<<klik hier) alle betreffende info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop er morgenavond op terug te kunnen komen. Moet nu naar bed want morgenvroeg is het voor mij vroeg dag en ben ik de ganse dag offline.

Misschien is er tussentijds wel iemand die je verder kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt screenshots beter niet als pdf, maar als afbeelding plaatsen. Dan is die afbeelding direct voor iedereen zichtbaar. Ik heb dat nu even voor jou gedaan:

image.thumb.png.15a1a1694934304b8ea4f69983671784.png

Dat venstertje is een melding over cookies (en andere zaken) accepteren.

Zo'n cookiemelding krijg je heel vaak wanneer je voor het eerst een website bezoekt.

Welke website bezocht jij op dat moment? Ik kan nog wel zien dat die website over voetbal lijkt te gaan, want bovenaan staat o.a. voetbalwedden en games; voetbalsprokkels.

Kopieer de url van die voetbalwebsite (hij staat in de adresbalk van je browser) en plak die url in een volgende reactie.

Dan kan ik zelf controleren wat er gebeurt wanneer ik die website open op mijn pc.

 

Laat maar zitten. Ik heb die website zelf al gevonden. Het is deze website: https://www.voetbalbelgie.be/

Als je dat venstertje weer ziet, dan klik je op Meer opties.

Je krijgt dan onderstaand venster te zien:

image.png.66c918ac57315ed890fa14f69af16818.png

1. Klik dan eerst op de knop Alles afwijzen. Daardoor staat het schuifje achter ieder onderdeel op Uit.

2. Daarna klik je onderaan op de knop Opslaan en afsluiten. Het venstertje verdwijnt dan.

 

Deze instellingen zullen daarna onthouden worden.

Let op: als jij dagelijks je cookies verwijdert, dan zul je iedere keer weer dat venster krijgen, als je die website bezoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.