Ga naar inhoud

doorsturen van mails naar een ander mailadres


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 mailadressen en kan van het ene het andere adres de ontvangen berichten niet meer doorsturen sedert 21 augustus.

Het eerste adres is goed geconfigureerd en stuurt een bericht wel door als ik zelf een mail stuur naar het eerste adres.  Het komt goed over naar het 2de adres.

Als ik de instellingen van gmail open zie ik volgend bericht (zie knipsel 1)

 

Wat moet ik instellen in mijn gmail account want daar komt de fout steeds gemeld terug


)

 

aangepast door droske
Knipsels met e-mail adressen verwijderd om privacy redenen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste JEANSPANJE,

 

Ik heb in uw belang, door u geplaatste, screenshots verwijderd.

Iedereen kon zo maar een paar e-mail adressen oppikken. Doe dat a.u.b. nooit meer want je haalt je er een hoop miserie mee op je hals.

Tracht je probleem op een andere manier te verduidelijken.

Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor het verwijderen van de mailadressen

Ik probeer mijn probleem op een andere manier te verduidelijken.

Mijn mailbox   .....@voo is ingesteld om alle mails door te sturen naar mijn adres ........@gmail

Dit gebeurt niet. 

Wel ontvang ik een bericht dat ik zelf doorstuur op mijn ..@voo automatisch op mijn ....@gmail adres.

Ook als VOO mij zelf een bericht stuur ontvang ik het op ...@gmail

In mijn instellingen "Account en import" wil ik in "E-mails bekijken uit andere accounts" een account toevoegen van ....@voo maar dit lukt niet.

Ik,krijg volgende melding. (zie knipsel)

Als ik op de details van die melding klik krijg ik volgende melding (zie knipsel 1)

Er is dus sedert 21 augustus geen enkele mail van ....@voo naar ....@gmail overgekomen.

Hoe kunnen w<e dit oplossen?

Mvg

Knipsel.PNG

Knipsel.PNG 1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet vertrouwd met het doorsturen van mails van de ene e-mail cliënt naar de andere. Vandaar dat ik me afzijdig heb gehouden nadat ik, bij hoogdringendheid, je e-mail adressen uit je posts heb verwijderd. Daarom had ik gehoopt van iemand anders beter geplaatst was om je te kunnen helpen. Niet dus...

Wat ik er van denk is dat je in je instellingen bent gaan prutsen, want zo iets komt niet vanzelf. Of ben je van provider veranderd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik ben niet van provider veranderd.

Het probleem heeft te maken met mijn gmail account instellingen maar ik weet niet wat.

........@voo.be zegt dat het niet bij hen fout is want zij kunnen wel een mail naar mij sturen en als ik een mail stuur op mijn voo adres komt die ook bij mij terecht in mijn gmailbox.

Alleen als anderen naar mijn ....@voo.be adres een mail sturen KOMT DIE NOOIT IN MIJN gmail box terecht sedert 21/8/2019.

Graag verder bericht of u nog iets kunt doen voor mij?

Mvg

Is iemand anders bij u beter vertrouwd met dit soort problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens een poging wagen:

 

E-mails verzenden vanaf een ander adres of een alias

Als je een ander e-mailadres hebt, kun je e-mail vanaf dat adres verzenden. Bijvoorbeeld:

  • Yahoo, Outlook of een ander niet-Gmail-adres
  • Het domein of de alias van je werk, school of bedrijf, zoals @jeschool.edu of jealias@gmail.com
  • Een ander Gmail-adres

Stap 1: Een adres toevoegen dat van jou is

  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Instellingen (tandwiel-icoontje) n nu nogmaals op .
  3. Klik op het tabblad Accounts en import.
  4. Klik in het gedeelte 'E-Mail bekijken uit andere accounts' op 'Een e-mail account toevoegen'.
  5. Geef het gewenste e-mail adres op (....@voo.....)
  6. Werk deze wizard verder af

Stap 2: Het adres bevestigen

  1. Log in op het account dat je hebt toegevoegd (...@voor...).
  2. Open de bevestigingsmail die je van Gmail hebt ontvangen.
  3. Klik op de link.

Stap 3: Het Van-adres wijzigen

  1. Klik in het bericht op de regel Van.
    (Als dit niet wordt weergegeven, klik je op de ruimte naast het e-mailadres van de ontvanger.)
  2. Selecteer het gewenste verzendadres.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom je dan aan het volgende venster?

image.png.fb7784fef5baf8bccc1eda3743ca9581.png

 

Daar zit je toch in de Instellingen of niet? En in ieder geval niet de juiste instellingen.

Ben je niet zelf wat aan 't prutsen geweest waardoor je instellingen fout zijn geraakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.