Ga naar inhoud

doorsturen van mails naar een ander mailadres


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Neen, ik ben zelf niet aan het prutsen geweest.  Waarom zou ik als mijn mails doorgestuurd worden?

Ik doe achtereenvolgens het volgende:

open gmail.com - instellingen - accounts en import - e-mail bekijken uit andere accounts.

Nu opent het venster met gele achtergrond.

Hier vul ik het e-mailadres in dat ik wil toevoegen.............@voo.be en klik dan op volgende en dan komt het venster te voorschijn waarnaar u vraagt.

Ik wacht op uw verdere instructies

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

15 uren geleden, droske zei:

Werk deze wizard verder af

Wijst dat zichzelf niet uit?

Ik heb dus niet naar dat venster gevraagd.

Ik heb er trouwens geen ervaring mee zoals ik eerder al zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur voor mezelf bepaalde mails van een hotmail-account door naar een gmail-account.
Daartoe maakte ik in hotmail regels aan. In gmail hoef ik verder niets te doen.

 

Het enige dat jij volgens mij moet doen is in je voo-account een regel aanmaken dat alle e-mails doorgestuurd worden naar je gmail-account.

In gmail hoef je dan verder geen instellingen te maken in "Account en import" of elders.

 

Volgens je eerste post deed je dat eerste al:

Op 29/10/2019 om 13:08, JEANSPANJE zei:

Mijn mailbox   .....@voo is ingesteld om alle mails door te sturen naar mijn adres ........@gmail

 

Je schrijft ook dat bepaalde e-mails wél doorgestuurd worden:

Op 29/10/2019 om 13:08, JEANSPANJE zei:

Wel ontvang ik een bericht dat ik zelf doorstuur op mijn ..@voo automatisch op mijn ....@gmail adres.

Ook als VOO mij zelf een bericht stuur ontvang ik het op ...@gmail

 

Je moet eens controleren of in je voo-account de instellingen (regels) die je maakt wel toegepast worden op alle mails.

Hoe je de instellingen moet maken in een voo-account weet ik niet, maar waarschijnlijk staat er iets als 'regel maken' en 'toepassen voor alle e-mails'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 4-11-2019 om 14:21, droske zei:

Ik ben niet vertrouwd met het doorsturen van mails van de ene e-mail cliënt naar de andere. Vandaar dat ik me afzijdig heb gehouden nadat ik, bij hoogdringendheid, je e-mail adressen uit je posts heb verwijderd. Daarom had ik gehoopt van iemand anders beter geplaatst was om je te kunnen helpen. Niet dus...

Wat ik er van denk is dat je in je instellingen bent gaan prutsen, want zo iets komt niet vanzelf. Of ben je van provider veranderd?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2019 om 16:17, droske zei:

Wie heeft u destijds geholpen met het instellen van je accounts en het instellen voor het doorsturen van je provider account naar gmail?

Het probleem was bi j@voo.be ik had namelijk 2 @voo adressen met dezelfde alias persoon om berichte door te sturen naar @gmail.  Ik heb 1 @voo adres verwijderd en nu is alles o.k.

Dank voor Uw inspanningen die ik zeer waardeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2019 om 14:21, droske zei:

Ik ben niet vertrouwd met het doorsturen van mails van de ene e-mail cliënt naar de andere. Vandaar dat ik me afzijdig heb gehouden nadat ik, bij hoogdringendheid, je e-mail adressen uit je posts heb verwijderd. Daarom had ik gehoopt van iemand anders beter geplaatst was om je te kunnen helpen. Niet dus...

Wat ik er van denk is dat je in je instellingen bent gaan prutsen, want zo iets komt niet vanzelf. Of ben je van provider veranderd?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.