Ga naar inhoud

Internet problemen


beauyen

Aanbevolen berichten

Goeie dag,

 Ik heb een probleem met het internet op mijn pc.

 

vorig weekend op een zaterdag begonnen de problemen toen ik een nieuwe game wou downloaden, ik zag dat de game zich downloaden met 5 mb/s, Contact gehad met kpn en hun vertelde mij dat ik een nieuwe modem nodig heb, na de nieuwe modem werkte de tv niet meer maar het internet op mijn pc was weer helemaal in orde. Daarna weer contact gehad met kpn en een afspraak gemaakt voor op de maandag. 

 

Monteur van kpn heeft een nieuwe software op de modem geïnstalleerd, en een meting uitgevoerd, uit de meting kwam een resultaat van 180+ mb/s, in de avond startte ik me pc weer op om het te testen en helaas weer problemen.

 

Ik kan games downloaden en dit doet mijn pc dan met 20 mb/s is op zich goed maar nog niet helemaal optimaal, maar als ik op het internet zit of discord gebruik ( een app om met vrienden te voice chatten) dan is het zo traag.  een internet site laad pas door 15+ seconden. lijkt er dus op dat als me pc veel mb/s vraagt dat het dan werkt maar iets opzoeken, youtube of discord gebruiken wordt het hem niet.

 

Ik heb mijn internet driver verwijderd (windows heeft hem automatisch weer gedownload) 

heb geprobeerd een andere DNS server te gebruiken als ik het goed zeg 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Windows defender uitgeschakeld en een nieuwe antivirus programma gekocht en gedownload ( g data antivirus security) ( geen virussen gevonden)

Ccleaner uitgevoerd. En voor de rest lopen al mijn drivers gewoon goed (cpu, gpu etc etc)

Ook heb ik een nieuwe internet kabel gekocht en naar boven getrokken ( direct van de modem) gaat om een cat 5e kabel waar max 1000mbps doorheen kan.

Internet test geeft nu 101mb/s en upload geeft 50 mb/s aan 

 

Na verder onderzoek heb ik mijn pc in een veilige modus op laten starten met netwerk ondersteuning en met resultaat, het internet doet het nu wel goed in deze modus. alles laad in een keer door zonder een probleem. 

 

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. 

 

Met vriendelijke groet,

Beauyen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Doe onderstaande en dan zal iemand anders uw log nakijken of er nog antivirus bestanden zijn en van die gelegenheid ook meteen kijken of alles in orde is.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, stegisoft zei:

Doe onderstaande en dan zal iemand anders uw log nakijken of er nog antivirus bestanden zijn en van die gelegenheid ook meteen kijken of alles in orde is.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

ik ga hier vanmiddag even achtergaan! dankjewel voor je reactie. hoop dat we dit met dit programma kunnen oplossen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, stegisoft zei:

Doe onderstaande en dan zal iemand anders uw log nakijken of er nog antivirus bestanden zijn en van die gelegenheid ook meteen kijken of alles in orde is.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Bericht boven dit de bijlages, ik was vergeten u bericht te taggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je hoeft niet in Quote terug te antwoorden, doe de volgende stappen.

 

Stap 1.
63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Stap 2.

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.pngCKScanner by askey127 naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Je hoeft niet in Quote terug te antwoorden, doe de volgende stappen.

 

Stap 1.
63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt 19 kB · 2 downloads

 

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Stap 2.

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.pngCKScanner by askey127 naar het bureaublad.

 

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Hierbij de 2 nieuwe bijlagen van FRST en Ckscanner

Fixlog.txt ckfiles.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.