Ga naar inhoud

Taakbalk ineens wit...


sasin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ben al een paar uur aan het proberen mijn taakbalk weer op blauw te krijgen, helaas zonder succes.

Heb op internet allerlei oplossingen gelezen en voor zover mogelijk gevolgd,

maar het vinkje wat ik moet zetten, kan ik niet zetten omdat het vakje grijs is en dus niet aanklikbaar. (zie bijlage).

 

Hoop dat je een oplossing weet.

Mvg

taakbalk1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ga via START naar Instellingen > Persoonlijke instellingen > Taakbalk.

Misschien staat De taakbalk automatisch verbergen in bureaublad modus UIT.

Kijk ook even de instelling voor de locatie van de taakbalk op het scherm na.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sasin Wat jij ervaart schijnt normaal te zijn, wanneer je onder 'Kies uw kleur' voor Licht of Aangepast hebt gekozen. Zo te zien heb jij daar voor Licht gekozen.

Wanneer je onder 'Kies uw kleur' voor Donker kiest, dan kun je wél een vinkje zetten voor 'Start, taakbalk en actiecentrum'. Probeer maar even.

Nadeel is dat dan alles donker wordt. Daar houd ik zelf niet van. Ik heb net als jij voor de lichte modus gekozen en dan kun je geen vinkje zetten voor 'Start, taakbalk en actiecentrum'.

 

Hieronder een afbeelding ter illustratie

image.thumb.png.99606fe34c731adabdff951977901b04.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, sasin zei:

Taakbalk verbergen staat "uit", en dat moet ook, anders heb ik helemaal geen taakbalk.....

Klopt. Ik bedoelde het omgekeerde maar schreef het fout. Had je vraag ook verkeerd gelezen trouwens. :blush: Je taakbalk staat er wel maar je wenst hem in het BLAUW in te stellen.

image.png.aadd5d68e8b4f9cead0bedbf99aaa6a7.png

 

image.png.c6f4bbae4133bbb54edf945713b68c77.png

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.