Ga naar inhoud

1903 update


patrickdg

Aanbevolen berichten

Patrickdg,

 

welkom op PCH !

 

je uitleg is wel een beetje euh... beknopt...

 

De PC start op - ok, dat snap ik.

"ik doe opnieuw opstarten"   >> waarom ga je dan opnieuw opstarten als hij al opgestart is?

   krijg je dan al een foutmelding, zit je nu te praten over een windows met de 1903-versie, of wil je iets anders gaan ondernemen ???

 

en blijkbaar leidt dit opnieuw-willen-opstarten tot een zwart scherm? 

 

Kortom: iets meer uitleg zou andere mensen hier ook welgekomen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah... je gaat je systeem updaten, het begint eraan, reboot enkele keren en dan krijg jij je zwart scherm?

 

Ik denk dat Droske je hier meer over kan vertellen dan ik, hij zal wel verschijnen denk ik.

Toch nog enkele vragen:

 

a. is het een volledig zwart scherm of staat er toch een of andere foutmelding (zo ja: de correcte foutmelding of een fotootje ervan plaatsen)

b. hoe groot is je schijf en hoeveel vrije ruimte heb je nog? (als het kan: plaats een plaatje van je schijfbeheer van die schijf) < als je me niet begrijpt, vertel het me dan even?

c. hoe wil je upgraden: via de windows update of met Media Creation Tool?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patrickdg,

 

uit je plaatjes meen ik uit af te leiden: a. dat je het nièt via media creation tool doet en b. ik had graag een PLAATJE van je schijfbeheer want dit zegt nog meer dan dat je nog 410 Gig over hebt.

 

1 Om te beginnen:  klik rèchts op je windowsknop, kies er voor Schijfbeheer, selecteer daar je c-schijf en maak er een plaatje van en plaats het in je volgende post

     screenshot maken:   https://www.pc-helpforum.be/topic/59368-het-knipprogramma-gebruiken-om-een-printscreen-te-maken-in-windows-10/
screenshot posten:   https://www.pc-helpforum.be/topic/63811-hoe-voeg-ik-een-bijlage-toe-aan-mijn-bericht/  

 

Ook zou ik je schijf eens willen controleren op enkele terreinen:

dus:

2. re klik op je windowsknop, kies voor opdrachtprompt / powershell (als administrator), vul in het volgende scherm dan in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (kan pet copy/paste) en enter. laat je systeem dit uitvoeren. vertel wat voor tekst er achteraf verschijnt.

 

3. Ik denk dat het ook best is van je schijf eens na te kijken of er geen brakke clusters zijn, maar dat volgt later.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.