Ga naar inhoud

probleem RAM geheugen? BIS


frodo1984

Aanbevolen berichten

hallo, ik kom even terug op topic https://www.pc-helpforum.be/topic/71867-probleem-ram-geheugen/page/3/?tab=comments#comment-563810

 

Jammer genoeg duiken de blauwe schermen weer op en valt de laptop weer uit op regelmatige basis... Sinds half maart heeft alles goed gelopen, maar nu dus weer niet meer...

 

In tegenstelling tot de vorige keer krijg ik nu wel data in BlueScreenView (dit komt ook overeen met de 4 keer dat de pc sinds gisteren effectief is uitgevallen).

 

Iemand die raad weet met de info in bijlage uit BlueScreenView?

 

Alvast bedankt!

bluescreenview.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Methode 1: Voer de SFC uit.

Volg de onderstaande stappen:

  1. Open opdrachtprompt.

  2. Selecteer " Als administrator uitvoeren ".

  3. Typ " sfc / scannow " zonder aanhalingstekens en druk op Enter .

Controleer nu het probleem.

 

Methode 2: Voer de DISM Tool uit.

Als het probleem aanhoudt, zou ik u de DISM-tool laten uitvoeren om de systeemstatus te controleren en proberen de bestanden te herstellen. 

  1. Klik op ' Start '.

  2. Typ 'Opdrachtprompt' in het zoekvak.  

  3. Veeg in de lijst met resultaten omlaag of klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en tik of klik vervolgens op 'Als administrator uitvoeren' 

  4. Typ de volgende opdrachten in het venster Beheerder: opdrachtprompt. Druk na elke opdracht op de Enter-toets:

DISM.exe / Online / Cleanup-image / Scanhealth 

DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth

Om de Administrator te sluiten: Opdrachtpromptvenster, typ Exit en druk vervolgens op Enter.

Opmerking: het kan 15-20 minuten duren voordat het hulpprogramma is voltooid, dus annuleer het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet gezegd dat het probleem oplost maar een mogelijkheid is.

Onderstaande doen doch je kan meerdere harddisk en of SSD hebben.

 

Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.
  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Wat is het resultaat van deze test? ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

56f809c972f84-CrystalDiskInfo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.