Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, JeanPaul28 zei:

hoe ziet er zo een verlof lijst uit die er wordt meegeleverd, is belangrijk voor verwerking.

Mijn collega's vullen dit in op een A4. Wij zetten dit dan in de planning.

We keuren het goed of af maar dan met reden.

Zodra het lijstje vol begint te raken halen we de oude afgelopen verlofaanvragen er af en zetten de rest bovenaan.

Printen het weer uit en kan worden aangevuld door hun.

Je mag ook kiezen voor zo iets waarbij je een knop maakt om de oude verlopen data te verwijderen en de rest naar boven gaat gesorteerd op weeknummer

 

Nu was bij jou de voornaam invullen en hierdoor werd de achternaam er bij gezocht .

Maar bij het weghalen van de huidige namen kwam dit automatisch invullen van de achternaam niet terug.

 

Vandaar de vraag

Verlof aanvraag.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 minuten geleden, JeanPaul28 zei:

Mijn voorbeeld bestand is zo ontworpen dat er niets verwijderd moet worden

Je bedoeld dat alle oude verlof blijft staan en van onderaf aangevuld word.

Ah dan haal ik die van jou opnieuw op van de site.

Ik had de data verwijderd,,,

 

Waar haalt jou bestand deze namen dan weg.. er gaat wel en een weg en een nieuwe collega word er bij gezet,

aangepast door JTvD
Link naar reactie
Delen op andere sites

JeanPaul als ik jou bestand open krijg ik de melding "Een aantal koppelingen in uw werkmap kan nu niet worden bijgewerkt.

U kunt doorgaan zonder de waarden bij te werken of u kunt de onjuiste koppelingen bewerken"

Druk ik op  doorgaan dan zie ik zo geen fouten, druk ik op koppeling bewerken dan staat er onder bron DatePicker.xlsm  werkblad  A Fout "bron is niet gevonden"

aangepast door JTvD
Link naar reactie
Delen op andere sites

emielDS ziet er goed uit..

 

Ik zie op de tab info uitzendburo knop2 en knop3 staan hebben deze geen functie meer?

Als ik 2 x op gegevens ophalen druk word niet alles overschreven een deel blijft staan waardoor het bestaat dat een verkeerde als verlof weergegeven word

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.