Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zo JeanPaul28, dat er bij jou naam nog "nieuweling" staat.. 

Top dit hoor..

 

Enkele vragen,

1 ik krijg de lijst binnen van het uitzendbureau waar plak ik deze..

2 waar is de validatie tab voor

3 Als ik een V achter  de naam zet en update verdwijnt de naam uit de planning is het mogelijk dat deze onder verlof weer neergezet word.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. In het tabblad overzicht uitzendbureau voeg je onder aan de nieuwe data bij die je ontvangt (kolom B t/m kolom G) en druk macro knop Update.

Bij het wijzigen van de de week in tab Weekplanning zal een advance filter alle data ophalen van die week min Heft en EMB.

Deze databank wordt nu gebruikt om je week planning in te vullen.

2. tab validatie staan de validatie lijsten van jaar, week en unieke namen, Cel A3 en B3 zijn validatie cellen, B3:B35 zijn ook validatie cellen

3.Alleen de naam in kolom B zetten van tabblad weekplanning, in mijn voorbeeld staat nu Flore, wis die eens,  en Flore zal in de planning verschijnen

 

Het enige wat jij moet doen is Data bijvoegen die je van het bureau ontvangt

Jaar kiezen dit is voor 1 x per jaar en week kiezen in cel B3, de filtering gaat van zelf.

In dien iemand een week verlof heeft naam kiezen in B5:B35, is ook afdeling gebonden.

 

Hoop dat dit aan je eisen voldoet

 

Kopie van Planning excel 2(jp).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaam me.

De planning overzicht die ik jullie gaf komt niet overeen met wat ik werkelijk krijg.

Ik snap als jullie zeggen zoek het nu zelf maar uit..:alberteinstein: maar ik kan het wel een beetje lezen maar kom er niet uit om het zelf te doen.

Ik heb die van jullie proberen aan te passen maar echter zonder resultaat, fout naar fout

 

Dus als er nog hulp is dan graag..

 

Ik heb een kopie gemaakt van af het werk om de zelfde vergissing te voorkomen.

Wel ben ik er achter gekomen dat macro's of een VB programma er in wel werkt.

 

Info:

Op de 2de tab staan de afdelingen en de afkortingen, sommige afdelingen als ABB hebben 3 types ABB vroeg, ABB laat en ABB weekend

Alles kan naast de zelfde ABB alleen de tijden zijn anders.

 

 

Planning 2 weken.xls

aangepast door JTvD
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.