Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

NicoleJ

Overzetten contactpersonen G-mail naar Outlook

Aanbevolen berichten

Procedures gevolgd:

1° G-mail contacten geëxporteerd met indeling outlook CSV

2° In outlook: beheren (rechts) importeren, CSV bestand  uploaden en importeren.

resultaat zie bijlage

image.thumb.png.eae0346c9aa5377b5f4f763ceb4c27e1.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Dit zou fijn zijn, maar het lukt niet.

Ik ga naar instellingen (wieltje) in Outlook, dan naar Email. Hier zie ik verschillende submappen met o.a. 'synchroniseren'

Lijst met verbonden accounts ; bij mij alleen Gmail en standaard verzendadres van hotmail.

Toegang POP uitgeschakeld. Instellingen zie bijlage.

Zijn deze instellingen juist? Hoe kan ik ze wijzigen - nergens een knop !!

Nicole

instelling in outlook.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Betalen?

Over welke app gaat het hier?

Eigenlijk begrijp ik niet:

Online kies je voor Outlook.com maar je gebruik ook gmail

Waarom niet 1 account?

Dat is toch veel gemakkelijker.

Gmail gebruik ik alleen als afvalmail.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Had jaren geleden hotmail, dan gekocht programma van outlook op PC. Opeens ging outlook niet meer, maar wel de webversie.

Tevens werden bij kennissen outlook accounts gehackt. Heb dan Gmail account opgestart. Mettertijd ga ik misschien outlook verlaten.

Ik breng al mijn nieuwe contacten (telefoon, adressen en email adressen) in Gmail op laptop en die staan dan netjes in mijn smartphone.

Overigens komen alle berichten in beide accounts (dus toch ergens synchronisatie), alleen lukt dit niet met contacten.

Nicole

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...