Ga naar inhoud

KLS backup


sasin

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik gebruik Windows Live Mail en heb een backup gemaakt van mijn emails met KLS Mail backup.

Mijn vraag: waar staan nu mijn Contactpersonen opgeslagen?

Ik zie alleen maar zipfiles van de mails in de backup, nergens contactpersonen.

 

Met vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de bedoeling om een back-up terug te plaatsen of wil je enkel de inhoud bekijken,

 

Als er een back-up gemaakt wordt is de inhoud gecomprimeerd (ingepakt).

Om de inhoud te kunnen zien moet het terug uitgepakt.

 

In windows 7 kan je de inhoud zien door op te dubbelklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met in Windows 7 bedoel ik dat Windows 7 gebruikers de inhoud van een gecomprimeerde map (bestand) kunnen bekijken/ openen door op het gezipte files zoals jij ze noemt te dubbelklikken.

De inhoud wordt automatisch in een venster geopend.

 

En lijkt me logisch maar ken KLS niet, als je het programma opent en kiest voor terugzetten zul je ook de bestanden wel kunnen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is deze handleiding voor KLS Mail Backup handig voor sasin: http://computertotaal.nl/apps-software/back-up-van-uw-e-mail-21869

Bij een back-up van Windows Live Mail wordt niet alleen uw e-mail veiliggesteld, het programma maakt ook een kopie van de contactpersonen en uw agenda.

Ik weet niet of dat automatisch al zo is ingesteld of dat je zelf nog een vinkje moet zetten voor Windows Live Contacts.

Zie daarvoor de tweede afbeelding op die website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.