Ga naar inhoud

Panasonic HDC-SD40


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist van iemand een Panasonis HDC-SD40 camcorder overgenomen met een 8 gb Philips HC kaart erin. 

Nu gaat het om het volgende, als ik dat kaartje wil uitlezen op mijn pc met een externe kaartlezer ziet hij wel een E schijf maar vermeld daar gelijk bij dat deze fout is. Dus niet uit te lezen.
Wat doe ik fout, of heb ik daar een apart programma voor nodig? Wie kan mij helpen hoe om te gaan met deze camera en natuurlijk, hoe kan ik de kaart uitlezen.

 

Kan ook een bericht naar mijn e-mail sturen - modbreak: mooi niet dus ...

 

Bij voorbaat dank voor alle info die ik krijg

 

Fred

aangepast door Passer
mailadres weggehaald
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzamelaar,

 

welkom op PCH - maareuh.. 'k haalde je mailadres even uit je post omdat 'een mailadres open en bloot op het net plaatsen" spam aantrekt. 'k Denk niet dat dit je bedoeling is.

Trouwens: een van de huisregels is, dat alles via openbare topics en posts wordt geplaatst.

Goed?

 

(met dank aan P. die ons dit meldde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schijf "E" is geen map hoor, maar een medium (harde schijf, SD-kaartje, andere toestellen enz.) 

 

Als je in je verkenner gaat (van je laptop/PC) zie je de schijf E staan (links), en rechts de inhoud ervan.

Die bestaat uit minstens één map. Eventueel post je hier een screenshot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.