Ga naar inhoud

QUANTCAST VERWIJDEREN


Aanbevolen berichten

Dat is een popup van de website; daar kan je niet veel aan doen.

Quantcast is blijkbaar het bedrijf dat de privacy en de gebruikergevgevens van die voetbalsite beheert en beveiligd.

Klik eens op meer opties en kijk of je een en ander kan uitschakelen.

Maak eventueel een afbeelding van het scherm van meer opties en plaats het hier zodat we kunnen meekijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wallymie zei:

Maar alvorens PC af te sluiten wis ik geschiedenis en laat ik ccleaner eff hun werk doen, daarna is het terug hetzelfde !

Dat is dan volkomen logisch. Wat jij van Quantcast ziet, is een cookiemelding. Je kiest zelf met welke cookies jij akkoord gaat en jouw voorkeuren worden dan opgeslagen in een cookie op jouw pc. Maar als jij daarna CCleaner laat draaien, dan zullen alle cookies van jouw pc verwijderd worden en dat betekent dat jij een volgende keer opnieuw die cookiemelding zult zien.

 

Ik begrijp niet goed waarom jij steeds de geschiedenis wilt wissen. Soms is het immers heel handig wanneer de geschiedenis bewaard wordt. Stel, je hebt twee dagen geleden een interessant artikel gelezen. Dat artikel wil je nog eens lezen, maar je weet niet meer op welke website dat stond. Via de bewaarde geschiedenis van je browser kun je dat artikel dan heel makkelijk terugvinden.

Ook het dagelijks wissen van de cookies heeft totaal geen nut, want als je die website opnieuw bezoekt, zul je weer akkoord moeten gaan met het plaatsen van cookies. Juist door het dagelijks gebruik van CCleaner krijg je steeds opnieuw die cookiemelding van Quantcast wanneer je de Voetbalkrant bezoekt.

 

Zelf gebruik ik CCleaner hooguit eens per 2 weken. En daarbij zorg ik ervoor dat de cookies van vaak door mij bezochte websites niet verwijderd worden.

Dat laatste kun jij ook doen:

Open CCleaner.

Klik in de linker kolom op Opties

Klik in de middelste kolom op Cookies

Je ziet dan 2 kolommen naast elkaar:

1. Cookies op computer

2. Te bewaren cookies.

 

Klik in de linker kolom op de websites die jij vaak bezoekt (bijvoorbeeld die Voetbalkrant) en klik dan op de pijl naar rechts die tussen beide kolommen staat.

Die websites verhuizen dan van de linker kolom naar de rechter kolom. De cookies van die websites zullen daarna niet meer verwijderd worden door CCleaner. Je zult dan niet meer dagelijks die cookiemelding van Quantcast krijgen wanneer je de Voetbalkrant weer bezoekt. Je cookie-instellingen voor die website zijn dan immers bewaard gebleven op je pc.

 

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey porrelaar, bedankt voor de info ! zal instellingen van cleaner aanpassen. Maar ik kijk veel sport op streamsites en moet dikwijls geschiedenis wissen om geen storingen te krijgen op stream hé , ik moet daar ook veel advertentie's wegklikken en weet niet wat er op de achtergrond blijft staan op PC !  daarom eff cleaner gebruiken ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan je doen met deze tool.

 

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

  • Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:

- Delete Tools

- Create Rerstore Point

  • Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, dit kan je als bijlage posten.
     

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.