Ga naar inhoud

it works tm708 tablet android


patrick83

Aanbevolen berichten

Hoi

 

 

google playservices updaten lukt niet als je bijvoorbeeld de dating app happn wilt openen word er gevraagd te updaten als dan klikt om dat te doen lijkt het dat dat begint maar gebeurt er uiteindelijk niets. misschien dat iemand me ermee kan helpen bedankt

 

groeten

 

patrick

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

iEscape gaf jou een link waarop tips staan die je kunt opvolgen. Doe dat zeker.

Het kan ook zo zijn dat jouw tablet gewoon te zwak is. De IT-Works TM708 is een zeer goedkope tablet. Eerst te koop voor € 49,95, maar nu kun je hem bij BCC al kopen voor € 29,-. Zie hier: https://www.bcc.nl/computer/tablet/android-tablet/it-works-tablet-tm708/221409

 

Deze tablet heeft slechts 512 MB werkgeheugen. Dat is wel heel erg weinig. Ik heb naar reviews gezocht over jouw tablet. Die zijn meestal niet lovend:

 

"De tablet reageert overal vreselijk traag op en vlak na het aanzetten kwamen er al meldingen over te weinig geheugen (er bleek verborgen advertentie/reclame data op te staan). Hiernaast is zelfs de kleinste handeling al teveel moeite voor het apparaat en loopt deze vast. Ik raad absoluut af deze troep aan te schaffen!"

 

"Slechte tablet loopt steeds vast batterij snel leeg reageert super traag. Kids kregen tablet met Verjaardag van opa en oma wat ee domper. Gelukkig is BCC erg klantvriendelijk we kregen ons geld terug en konden een nieuwe tablet aanschaffen."

 

Voordat je gaat updaten moet je eerst alle andere openstaande programma's afsluiten, anders kom je zeker werkgeheugen tekort.

Ik heb zelf ook een android tablet: de Lenovo Tab2 A10-30. Mijn tablet heeft 1 GB werkgeheugen, dus twee keer zoveel als die van jou, maar ook 1 GB RAM is aan de krappe kant. Bij mij gaat het updaten van apps ook erg traag.

 

Als je wat plezier van een tablet wilt hebben, dan zul je meer geld uit moeten geven. Kies een tablet met minstens 2 GB werkgeheugen en een vrij nieuwe versie van Android. Op jouw tablet zou wel eens android versie 5 kunnen staan, terwijl we nu al toe zijn aan versie 10 van android. Dat kun je controleren via Instellingen > Over tablet.

Sommige apps verlangen voor een nieuwere versie van die app ook een hogere versie van android. Android tablets worden slechts korte tijd ondersteund. Het is bijvoorbeeld voor jouw tablet niet mogelijk om te upgraden van android versie 5 naar android versie 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.